Strul med sidan igen..
Först för en stund sedan kom jag in här på sidan idag!
Skulle ju skrivit godmorgon men jag skriver detta i stället och önskar er alla en fin dag!
Kanske kan vi dela med oss till varandra om dagens eskapader?
Kram, Citronmeliss!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta

Har varit o handlat med stor möda!! Men det gick… snart kommer en liten Saga o vi ska äta spagetti o köttförssås. Sen åker sambon o hon hem till deras djur! =)
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/
Bra att du lagar mat idag. Lite välbehövlig energi behövs alltid när man är sjuk och kroppen ska kurera sig
Mängder av vatten häller du naturligtvis också i dig förmodar jag

Måste ju laga mat!!!Saga är bara 12… och hon måste ju äta när hon kommer från skolan!! 
Vatten??? Vad är det?? Går det inte lika bra med kaffe!!
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/
Jodå, det går absölut lika bra
I alla fall om du vill "kissa" ut mer vätska än du häller i dig *ler*
Hoppas att ni haft en bra dag hittils allesammans!
Själv tog jag mig till skolan imorse och det gick superlätt, jämför med tidigare dagar iaf. :)
Jag tror faktiskt att jag satte alla engelska glosorna på glosförhöret på morgonen också, trots att jag knappt läst på dom - härligt ^^
På eftermiddagen så hade vi idrott och jag är så nöjd med min insats (för en gångsskull). Jag som avskyr idrott har blivit värsta träningsfreak det senaste ;P Nåja, lite överdrivet kanske.. Men i slutet av sommaren så började jag power-walka min. 30 minuter varje kväll och när jag kom tillbaka till skolan kunde jag plötsligt springa hela rundan som fungerar som uppvärmning trots att jag tidigare fått går halva :D Så det har väl gjort mig lite små galen *s* Nu har jag nämligen planerat att börja gymma med en kompis och grejer och det käns så grymt bra (A)
Efter det så skulle vi ta skolfoto, det blev lika bra som alltid ;)
Och nu ska jag ägna mig åt det bästa jag vet om fedagskvällar - gräva ur bajsiga marsvinsburar 
Hanna
Idag är det en helt underbar dag, är fylld med grymt mkt energi även att någonting inom mig känns oroligt.. kanske är det eldsjälsträffen, då patrick och hans flickvän kommer… kanske någonting annat.. jag vet inte..
Men det gnager lite.. men samtidigt är jag grymt glad idag. Troligtvis tack vare vädret :D
Hoppas alla får en bra dag!