Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etiketttotalt-onödigt
Läst 1757 ggr
Senixus
0

Lite slött här eller?

Vad har hänt? Verkar som om folk somnat till lite på Ångestsjukdomar… kan det värkligen stämma?

För inte har väl alla bara blivit av med ångest och andra tråkigheter?

Själv har jag iaf fått reda på att jag ska få medecin… när läkaren och min psykolog snackat ihop sig på Tisdag.

Har med största säkerhet Aspergers… senaste testen visade starkt på det. Dock känner min psykolog sig inte riktigt kvalificerad att sätta den diagnosen… så jag får se vad framtiden utvisar i den frågan.

Min ångest… ja den har jag så fort min jobbiga depp gör sig gällande Rynkar på näsan Men eftersom jag troligen är Bipolär så är det ju (tack o lov) inte jämt iaf Glad 

Så… vad händer i er värld just nu då, vännerna?  *Nyfiken*

Hoppas det är mer åt den positiva sidan med er alla Flört

*KRAM*

[aspie]
0

Ja, jag tycker det verkar lite segat på alla forum jag brukar vara på. De ligger väl inte och är bakis idag? *skojar*

Kram

Senixus
0

aspie … det där var nog ett skoj som mycket väl kan stämma Flört Själv har jag varit för trött på kvällarna denna helg för å dricka… somnat på tok för tidigt. Så vinaren jag köpte i Torsdags dricks nu Skäms Tur man inget jobb har *hmm*

Har ju varit sååå sugen på vin ett tag & så blev jag för trött för å njuta av det på de *rätta* dagarna Rynkar på näsan Men men.. gott är det Skrattande 

Ha det gott vännen

*KRAM*

Rocktjejen
0

Det blev nog lite slött här sen Psykologi drog igång..jag märkte en förändring iaf.. eller så inbillar jag mig det..jag har mest läst runt här vet inte riktigt vad jag ska skriva..svarar nog hellre på andras inlägg en skriver något om mig själv just nu..

*kram på er*

Eva

Abico
0

Just nu går det väl rätt bra för mig, gick första hela skoldagen sedan i påskas i fredags och klarade av att ta mig dit, stanna där och äta i matsalen trots att det kändes skit till och från :)
Så jag har väl inte mycket att skriva om och inte har jag något vettigt att skriva i andras trådar så jag bara läser.

Hanna 

[aspie]
0

#2 mmmm…. Vin är jätte gott, men sövande och farligt gottFlört

fridaas
0

#4 Grattis till en hel dag i skolan :D

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Veyla
0

Ja Eva det stämmer nog rätt bra det. redan innan det drog igång faktist. Helena sitter själv med denna sajten och gör ett toppenjobb. Men det vore ju inte fel om våran ansvarlösa Sajtvärd gjorde nått med. Det verkar liksom inte ligga i hennes intresse att sajten ska finnas kvar. så psykologi tog över. Där finns det både Sajtvärd och Medarbetare och bra sådana.

Tyvärr så diskuteras det inte bara psykologi på psykologi iFokus utan även tex ångestsjukdomar. Det är sorgligt men sant så det kanske bara är att finna sig i det. men jag kan säja av erfarenhet att psykologi är en mycket trevlig och mysig sajt. Iaf tycker jag det.

Pusskram//Veyla

paronskrutten
0

Jag tycker inte att det är så tokigt slött här just nu.. det skrivs inlägg och det svaras på inlägg.. jag är nöjd. När jag först kom var det väldigt dålig aktivitet.. men det åller sig ganska bra ändå, trots att psykologi kom.

Helena

svava
0

Jag tycker om båda..

Jag tror ändå jag har lättast att skriva här.. vanedjur som man är..

Abico
0

#6 - Tack :)

Hanna