Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1885 ggr
paronskrutten
0

Nya versionen av ifokus

**Meddelande från Johan och gänget bakom iFokus

**

Om allt går som planerat så kommer Nya iFokus lanseras natten mellan torsdag och fredag. Det är väldigt mycket som är nytt och förbättrat. Inte minst är de personliga sidorna mycket mycket bättre!

Till en början kommer det säkert kännas väldigt ovant med det nya, men vi värdar/medarbetare har kört den nya versionen hela sommaren och gillar det, så ge det lite tid.

Trots att det är ordentligt testat så kan det så klart dyka upp ett och annat fel. Om ni stöter på något fel, skriv gärna en rad på Support iFokus så fixar gänget bakom iFokus det så fort de bara kan.

Helena

Citronmeliss
0

Det ska bli spännande med den nya versionen!Glad

Och nästan ännu mer spännande att se om samma krångel uppstår som vid bytet till nya servrar..Fundersam

Håller tummarna att det går smärtfritt, det ska ju gå över natten säger de…Räcka ut tungan

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

paronskrutten
0

Jappjapp, fast jag gillar nog den gamla versionen bättre faktiskt, trots problemen med funktionerna och så^^ Men man vänjer sig väl^^

Helena

David
0

Jag har provkört den nya versionen ett tag nu, och man vänjer sig. Tycker mycket har blivit bättre, t ex våra personliga sidor. Möjligheten att få obegränsat utrymme i inboxen, skicka filer. Fotoalbumet ser också mycket bättre ut.

I morgon får alla pröva!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[aspie]
0

Jätte spännande tycker jagSkrattande

Citronmeliss
0

Det låter tryggt David då hoppar vi alla ur sängen tidigt i morgon bitti för att få se och pröva det nya iFokusGlad

David
0

Kan ge ett litet smakprov på hur våra egna personliga sidor kommer att se ut. http://davide.medlemmar.ifokus.se/

// David

Citronmeliss
0

Åh, tackar det var välkommet!Glad

Kram!

paronskrutten
0

Ja.. vad tycker ni då?

Helena

Senixus
0

Jag gillar den nya versionen av iFokus Cool 

Allt för ofta så blir nya versioner helt fel… inte alls någe bra liksom. Men jag kan bara säga att skaparna av det nya iFokus har lyckats Skrattande

[aspie]
0

JÄTTE SNYGGT och jätte många nya bra grejer, men hu så mkt strul nu i början. Speciellt med att komma in på iFokus. Hoppas det är fixat nuObestämd

paronskrutten
0

Kul att ni gillar den! Jag har fortfarande lite svårt för den, men jag försöker vänja mig, och kolla runt^^

Mjo, lite strul såhär i början har nog alla räknat med, men det löser sig^^

Helena

Citronmeliss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jodå!Glad

Efter stora problem med att komma in överhuvudtaget och att sedan lura ut att jag helt plötsligt fått tillbaka mitt gamla lösen..? det var en pärsObestämd

Att sedan efter x antal timmar äntligen få mina registreringuppgifter så var det spännande att komma in i det nya, slutligen!Glad

Att orientera sig i allt nytt tar ju en stund, i alla fall för mig men det är kul samtidigt så det blir nog bra det härSkrattande

Kram!

[aspie]
0

Ha ha ha ha, Melissen! Var får du alla underbara bilder ifrån? Eller var det mig du fotograferade i smyg i går under vår konversationSkrattande

paronskrutten
0

Jag har haft den bilden som en smiley på msn länge, den är sååå ägande, jag älskar den :)

Bra att det fixade sig sen iaf :)

Helena

HannaM
0

Är inte överdrivet förtjust i layouten men ett klart plus att iFokus äntligen fungerar smärtfritt med safari, tidigare har jag tvingats koda inlägg för att få te.x. radbrytningar…

paronskrutten
0

Vad tycker ni nu då? Jag har faktiskt vant mig förvånansvärt bra.. hur är det med er? :)

Helena

Allamej
0

Jag gillar det :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[aspie]
0

Oooooh I like it, oooooh I like it…..Skrattande

Citronmeliss
0

Jag gillar den nya versionen bättre än den gamla.Glad

Men jag gillar inte när den krånglar för mig. Jag åker ut som medlem ibland, tex här från ångest, igår kväll.. från psykologi har det hänt flera ggr.. Jag kan ibland inte klckc bort popup rutorna..Obestämd

Jag får ofta ERROR när andra kommer in..Gråter

Men som sagt, över det hela så trivs jag bra, tom bättre nuTungan ute

Kram, Citronmeliss!Flört

[aspie]
0

Stackars lilla Melissen då, vilka problem du har med iFokus. Håller med om att det kan vara aningen irriterande när det inte funkar som det ska. Ibland när jag skriver ett privat mail till någon så försvinner pop upp rutan helt plötsligt och jag får göra om allt igen Obestämd

Citronmeliss
0

Ja, aspie det har hänt mig ett antal gånger också, eller att det blir error nör jag postat ett GB inlägg mycket irriterande.Förvånad

Sen ser min Gästbok för övrigt inte riktigt klok ut nu..

Radavstånd.. i bland så man skulle kunna tro att jag somnat hängandes på entertanenten, särkilt jobbigt för ett tag sedan, tror det har sansat sig en aning nu? ..Skäms

Kram!

David
0

För mig har det också gått vansinnigt fort att vänja sig. Gillar den nya versionen skarpt. Även om det finns en och annan bugg.

Melissen, radavstånden, kika vad du har för inställningar under "inställningar" högst upp till höger…

kram!

// David