Det kanske inns lite ljus ändå :)
Har känt mej så nere hela helgen, stolt för att jag klarade hela första veckan på hunddagiset, men väldigt nere och jag har inte riktigt kunnat sätta fingret på vad det är. Det ligger fortfarande och gnager, men det är inte alls lika mycket nu.
Hade migrän och spydde imorse när jag vaknade så jag fick sjukanmäla mej från praktiken, vilket jag har ångest över.
Men soc ringde nu på eftermiddagen och sa att de gjort klart utredningen eller vad det nu var, så jag får pengar inom de närmaste dagarna! :D Ska bli så skönt att slippa leva på mamma :D Blev så glad när hon sa det! Känner mej fri på något vis xD
Imorrn bär det av till hunddagiset igen och på eftermiddagen blir det en sväng till psyk för (troligtvis) nya piller och prat om tider hos psykolog.
Det är otroligt vad en så liten sak som lite pengar kan pigga upp :*
Många kramar!

Liten sak är pengar för dom som har att ösa ur.
Jag förstår dig så väl attd u varit tyngd över att behöva leva på mamma, det är inte så kul. Man känner sig lite mindervärdig.
Men Nu ska du se att allt vänder och du kommer att må fint. Jag hoppas du får en bra psykologkontakt och att ljuset fortsätter att lysa över dig
Naw gulligast inlägget ever, Svava! :*
Ja, känns verkligen som att man ligger på absoluta botten när man tvingas leva på nån annan =( Ska försöka få ihop min ekonomi så att jag kan ge mor en del av pengarna jag får också, måste bara köpa lite nya kläder och grejer först eftersom jag är näst intill klädlös :S
Mm, finns inte så mycket val på psyket här eftersom jag bor i en så liten stad, men lite möjligheter finns dt ju alltid och jag träffade ett par människor jag trivdes med redan första gången jag var där :)
Hoppas ljuset lyser över dej också Svava :) Och alla andra med för den delen :)
Många kramar!