God morgon 4 augusti!
Hurra idag funkar allt som vanligt! Nu kan vi alla prata med varandra igen…
Hur har ni andra har sovit i natt? Hoppas att någon mer än jag har sovit gott! 
Kram, Citronmeliss!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Sovit gott har jag gjort, önskar bara att jag hade kunnat få sova mer…
Har varit hos min mamma i Karlstad i helgen och hjälpt henne rensa inför flytten hit t GBG i sept. Jättetrött! Tur att min nye läkare höjde min dos i torsdags. Det behövdes och en dag som denna är det skönt att vara medicinerad… 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Sovit dåligt som vanlig. Sover -vaknar- snurrar runt eller byter sida-svettas-fryser-hungrig men orkar inte äta- vaknar ignen kl05 av att en av hundarna måste ut, hon blir snabbt kissnödig av kortison som hon får för en allergisk reaktion- Vet inte varför hon får dessa reaktioner av?
Är nu uppe i 200mg av Lyrican förutom de andra medicinerna. Det verkar bara tillfälligt på depressionerna men hjälper inte mot min ångest. Kanske beror det på att jag själv utsätter mig för saker som påminner mig om smärtsamma minnen. Men det känns som om jag måste för att någonsin kunna reda ut allt kaos i mitt liv.
Jag har gett mig sjutton på att jag ska bli bra och att detta bara är en del i processen dit

God morron god morron!! Har sovit hyfsat… men att man aldrig kan få känna sig utvilad… =(
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Hm… har panik och ångest, fick reda idag att jag ska skriva upp den 13:e augusti… i Malmö, inte alls i mina trakter. Har bara den chansen, annars får jag skriva upp i september eller så får jag vänta längre…
Å andra sidan så känner jag en snygg och trevlig kille som bor i Malmö som jag också ska träffa, haha 
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Då måste du tala om hur skrivningen går. bara andas så ska du se att det går bra,
kram

aspie …. Jag är uppe i 200 om dagen på lyrikan, och visst känner jag av det, men ångesten, denna förbenad ångest, den är så hemske dunder jobbig. jag kan ju inte svälja knappt. för att inte tala om att kunna andas
kram
Svava…. Jag har inte haft lyrican så länge ännu, men ska förmodligen upp till maxdosen som är 200 tror jag??? Ja, inte biter lyrican på någon ångest inte. Däremot känns det aningen bättre med xanor eller så känns det så bara för att man blir så flummig??? Vågar inte ta xanor så ofta bara eftersom man blir beroende av den tyvärr. Ja, denna förb ångest, skitjobbigt
Kramar tebax…
Tycker det låter alldeles utmärkt då, att passa på och slå "två flugor i en smäll". Skriva upp och samtidigt få träffa den trevlige snyggingen! 
Kram, Citronmeliss!
Tycker det låter alldeles utmärkt då, att passa på och slå "två flugor i en smäll". Skriva upp och samtidigt få träffa den trevlige snyggingen! 
Kram, Citronmeliss!
Kram, Citronmeliss!