Gnäll
och ynk. Måste bara få lite medlidande=p Min medicin, ska jag sluta med. Det har jag försökt med en längre tid. För två veckor sen var jag på akuten för att utsättningssymptomen var för svåra när jag tog bort sista 10 mgen. Fick rådet att äta 10 mg varannan dag i två veckor och sen sluta… tror ni det har gått bra? Nehejdå, andra dagen utan medicin idag och det snurrar, det sticker och det går som elstötar i mig.. det är på väg igen. Nu har jag bestämt alldeles själv att prova att ta 5 mg varannan dag i två veckor och hoppas på att jag kan sluta därifrån… skitmedicin, aldrig mer, MORR
När jag satte ut min sovmedicin som jag var beroende av så gick jag pyttesakta fram. Efter 10 mg så tog jag 7,5 mg i 2 v, sedan 5 mg i två veckor, 2,5 mg i 2 veckor och sist 2,5 mg varannan dag i 2 veckor.
Jag tycker du gör helt rätt i att gå sakta fram.
Sara

#1 önskar det gick at tgå saktare.. en tablett är 20 mg så jag har delat i fjärdedelar nu, funkar det inte att sluta från det får jag väl mosa tabletten och väga upp den=p Det sorgliga är att jag inte ens är beroende, man kan ju inte bli det av sånt här..
Nu vill jag inte verka pessimistisk.. men när jag slutade med Efexor så hade jag problem i närmare ett år
Det är så jobbigt men ändå så nödvändig ibland med medicinen för att överleva..
Kram!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta

#3 måste vara underbart när dom är nödvändiga=) Eller alltså, när dom hjälper