Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettakut-stöd
Läst 1268 ggr
Matiilda
0

hej...

måste bara få skriva lite. är inte medlem här men jag behöver bara få prata med några likasinande . Vet inte hur jag mår. eller jo, jag är förtvivlad, ledsen , arg, känner mig full av hopplöshet. Massa hemska tankar snurrar i huvudet. Min själv destruktiva sida har visat sig, vill inte göra något dumt, dummade mig tillräckligt igår när jag brände mig själv. Jag vet att jag är dum i huvudet och värdelös, förlåt att jag kommer hit och gnäller, behöver nog bara skriva lite. Hoppas ni har det bra allihop och att ni har en lugn kväll

Ylva-Li
0

Vännen, du är inte värdelös! Och absolut inte dum i huvudet. :) Här inne är vi en bunt lite "brända" själar, så vi har bra med erfarenhet av det jobbiga.. Det är bara att prata av sig. Ingen kommer klandra dig eller tycka du är konstig.
Vad för hemska tankar snurrar? Är det något som har hänt, eller har du känt så här länge?

*skickar en hög med kramar*

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Matiilda
0

det vanlig hehe…självmordstankar. känslan av att vilja göra illa sig själv. Det är dumt och korkat. Skulle aldrig ta livet av mig, inget speciellt har hänt, lider av en depression och det är nog förhoppningsvis bara en dålig dag, men dom dåliga dagarna kommer oftare nu än tidigare.

tack så mycket

Ylva-Li
0

Dåliga dagar är illa nog. Får du någon hjälp för din depression? För du ska inte behöva må så här tycker jag.. Att ha självmordstankar, även om man i verkligheten inte skulle sätta dem till verket, spelar egentligen ingen roll, det är väldigt jobbigt i vilket fall.. Och det ska tas på största allvar.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Citronmeliss
0

Hej, Matilda!

Depression.. förtvivlad, ledsen, arg, hopplös, destruktiv, självskadande, självmordstankar …

Du verkar må riktigt dåligt.. det är varken dumt eller korkat!

Som Ylva-Li skrev innan så ska du ta ditt dåliga mående på största allvar…

Har du någon du kan tala med om hur du mår, familj eller vän?

Annars vore det nog en bra idé om du kontaktar någon.

Nu vet jag inte hur gammal du är men, ungdomsmottagningen eller om du är äldre vårdcentralen för en tid till en läkare så du får stöd och hjälp att må bättre!

*Kramar om dig*:big hug:

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Matiilda
0

tack för allt stöd.

känner mig så dum och vill inte tynga ner mina nära så dom också blir ledsna.