Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etiketttotalt-onödigt
Läst 1687 ggr
Citronmeliss
0

God morgon 17 juli...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill önska er alla en trevlig dag…Glad

Solsken och sommar men hos mig känns det som höst i luften..Fundersam

Ännu har jag inte plockat någon svamp i år men hallonen är goda nu och de är guld för migFlört

Hur har ni andra det mitt i sommaren tro?Skrattande

Kram, Citronmeliss!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Abico
0

Godmorgon :)
Det är så konstigt väder, solen lyser men himlen är kolsvart och rätt som det är så kommer det en skur. Jag vågar inte sätta ut marsvinen på gräsmattan eftersom dom lär bli genomvåta på tio minuter så dom får då inte njuta av sommaren riktigt, stackarna.
Själv har jag det rätt bra ^^ Imorgon kommer en kompis till mig hem från sin sommarstuga tillfälligt, resten av hennes familj ska ut och segla så hon ska sova på tältsäng hos mig i någon dag, och så ska vi + en till gå och se på Mamma Mia på bio och ha det mysigt - det var en månad sedan vi sågs sist så det ska bli jätteskoj :)

Hanna 

Salladshataren
0

Har typ ångest, eller nåt… Jag är kär i en kille. Han bor i eskilstuna, men är i Skåne på semester (jag bor i skåne). Han har lovat dyrt och heligt att han ska höra av sig och så ska vi bestämma var och när vi ska träffas.

Han åker hem på söndag, är så rädd att han glömmer bort mig och hör inte av sig. Känns som att jag inte kommer träffa honom… Jag vet inte, kanske bekymrar mig i onödan.

Om han inte hör av sig så kommer jag aldrig mer prata med honom. Men så svårt att sluta gilla någon :(

Varje dag förväntar jag mig att han ska ringa/sms:a mig, men varje kväll gå jag och lägger mig med känslan av att bli bortglömd och besviken…

Det är iaf hur det är för mig denna vecka, känns så tråkigt ;(

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Ylva-Li
0

Usch. *kramar på salladshataren*

Här är det lite mulet men fortfarande varmt. Sitter och dricker en kall expresso med mjölk. *mums* igår var världens sämsta dag så vi somnade vid 11 redan.. (tidigt för att vara oss) istället vaknade vi tidigt. Han vid 6 (uggh) och jag vid halv nio. Så idag har vi haft hela dagen att göra saker. Var ner och åt frukost på bageriet på gatan ner, jättemumsigt! Nybakat och allt. :3
Och så har vi precis varit och handlat för veckan med fästmannens moster. Skööönt.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Liette
0

God middag får jag väl säga nu?

Jag är på landet, fiskar och njuter. Fullt med hallon är det här också, men mindre av blåbär och svamp ännu.. Soligt och riktigt varmt och skönt.Glad

Trevlig kväll, Liette!

Veyla
0

haha, Godkväll blir väl min replik:P

Fin solig kväll. inga mygg *än iaf* allmänt bra:) jobbit salladshataren med killen. Men försök att vara i nuet och njut av att han är där. njuter man av kärleken istället för att oroa sig för den så känns livet underbart:)

Salladshataren
0

Jag pratade med killen som jag är kär i.. Han sa att han inte kan träffa mig för han vet inte vad han ska säga till sitt ex! Alltså är han rädd för henne eller vad!?

Känns att han bara säger så för att inte träffa mig.Jag tror jag ska säga upp kontakten med honom. Har ju läxat upp honom idag

Sitter och gråter nu. Kan inte fatta att han kan säga att jag betyder så mycket för honom. Men värdesätter sin vänskap med sitt ex mer  Gråter

Veyla
0

mm, han verkar minst sagt fucked up:(

Men du, gör inget drastiskt nu. bättre att ta det lugnt en stund. så att det kan smälta in. Kanske du inte vill avsluta kontakten. han kan ju bättra sig. och om inte så är det nog ändå bäst om han avslutar kontakten. du ska självklart göra som du vill. men jag hade nog inte gjort nogot när jag är upprörd. utan väntat.

*tröstar dig*//Veyla

Salladshataren
0

Du har rätt Veyla, jag ska vänta och se vad han har att säga…

Veyla
0

bra:) jag hoppas att ni blir sams igen.<3

pusskram//Veyla