Vovvevakt
Ikväll är jag hundvakt åt systers hund :)
En knäpp liten jycke vid namn Juno, hon är en mellanschnauzer/papillon från Gävle med ett jäkla temperament, men hon kan också vara världens goaste kelhund! Speciellt när hon inte har träffat en på länge, då är hon som tokig och ska bli klappad och kliad och visa gossedjur och ben och kramas och sitta i knät :)
Känns bra att ha nått annat levande till sällskap än lillebrors fiskar, nån jag kan krama på när det går utför, nån att prata med som jag kan berätta allt för och som inte har en chans att föra det vidare, vilket jag tycker är en otrolig trygghet :P
Nu ska vi iaf köra upp till berget och gå en skogspromenad såhär mitt i natten, sen bums hem och sova eftersom jag ska upp tidigt och gå till arbetsförmedlingen med mor och prata om vad dom ska göra med mej eftersom det absolut inte fungerar i längden att mor försörjer mej.
På bilden är skräphunden, hon ser liten och oskyldig ut, men det är hon inte. När bilden togs hade hon precis vart upp på bordet och norpat degen jag hade rullat till bollar på en plåt som skulle bli drömmar xD
Önskar alla en mysig natt :)
Många kramar till alla!
Vad mysigt! :) Finns nog ingen bättre tröst än djur när man mår dåligt…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Åh vad fina hon är! Härligt att du får ha henne hos dig. Det är så viktigt med djur! =)
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/
Oj, ser ut som ett riktigt bustroll ju..
Visst är det skönt med ett djur att "anförtro" sig åt och att njuta av dess "kravlösa" sällskap..
Kram!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Jao, djur är bra :D
Skulle nog inte klara av en hund själv tyvärrr =( Men dt blir nog en kisse när jag lyckas flytta hemifrån ^__^
kram
En kisse är underbart eller varför inte två så de inte behöver vara ensamma när du inte är där
Härliga personligheter har de också..så olika som de kan vara. Min ena kisse är verkligen katt ut i klospetsarna medan den gamle alltid trott att han är hund..
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Åååh, jag är också vovvevakt :) Det är härligt, och vi sover i min säng om natten, hihi :)
Helena
#5 Ja det är sant, två små kissebäbisar :* Är bara lite smårädd att jag ska älska den ena mer än den andra xD
Haha vad sött :D
#7 Mm, det är nästan det som är mysigast, att sova med dom i sängen :* Jag har henne hos mej i sängen i smyg för hon får inte vara i sängen för storasyster =( Men det har jag ändå xD