Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettot
Läst 1628 ggr
Ylva-Li
0

Bergochdalbana..

Ja jösses. Dagen började bra, åkte och handlade med hyresvärden då sambons mamma ringer på mobilen och talar om att sambons morfar åkt in på sjukhus. Han åkte in för 2 veckor sen också pga dålig rygg, och blev sen förflyttad till ålderdomshem. Planen var 4 veckor innan han fick komma hem igen. Men nu verkade det som att han hade blödningar i tarmarna.. inte bra alls. Han var så blek och med insjunkna kinder.. :( Vilket jag sett så ofta på patienter som inte har långt kvar. Men vi tar en dag i taget för att se vad som händer. De skulle uppdatera imorgon om de ska operera eller ej.

Sen ringde jag om en lägenhet som är tillträde om en månad. Låter mycket bra, liten på 58kvm, men endock större än den vi har faktiskt. :P Så vi är vana. Och tanken är ju skaffa jobb och sen hus iaf, så har vi tur blir det inte så långvarigt. Men det märks. Tvärs över till ena syrran också, så vi lär nog få mycket besök av mina söta systerdöttrar och son som blev ÖVERlyckliga att vi funderade på deras stad. :D
Syrran ska över och titta på lägenheten nu för att se hur den ser ut. Vi måste snabbt räkna om vi överlever till i november då vi får tillgång till en större summa som sambon har sparat. (han hade låst pengarna för att öka summan lite och den går ut nu i november.) Fram tills november har vi ca 35k att leva på.. och lite måste gå åt till flytten också..

Pust.. upp och ner.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Citronmeliss
0

Åhh,Ylva-Li… jag ska hålla tummarna för att ni får lägenheten så att flytten blir av. Tänk vad roligt om ni kan bo så nära din syster och hennes familj till att börja med!

Håller med dig det är upp och ner!Flört

Kram!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Ylva-Li
0

Hihi, oja! Det vore toppen! Och väldigt nära till min andra syster och min bror också. Så det vore hur skönt som helst.
Imorgon måste vi bestämma oss. Ska prata lite med min far imorgon om han har tid, för att bolla lite. :)

*kram*

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||