Finns det någon
som jag bara kan få berätta allt för? Bara få skriva av mig? Säga absolut allting till någon, det som jag aldrig berättat för någon förut. Bara någon okänd människa som orkar? Helst nu.
Jag drar ut och springer en sväng. Blir tokig annars. Kommer jag tillbaka och ingen svarat så stänger jag av datorn för ett tag. Orkar inte sitta här och vänta på att någon ska bry sig. Har så fruktansvärt svårt att erkänna mig själv helt hjälplös, det som jag gör just nu.
Skriv till mig om du vill, jag svarar imorgon
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag finns här inatt!
Helena
Jag finns alltid här. På msn också, pm'a om du behöver.

hej kanske kom in leta sent här då..men jag finns också här skriv ett Pm om du vill

du kan absolut, berätta alltin för mig, jag stöttar med allt vad jag kan, har själv jobbat ideellt i en förening, för att hjälpa människor, som har varit/är utsatta för sexuella övergrepp, så det är ingenting som skrämmer mig.
jag finns oxå här! förstår precis hur du känner, har det jobbigt jag med och just nu nästan värre än någonsin. det kan alltid vara bra att ha någon att skriva till som inte behöver vara en nära vän och som känner till allt om en.
så skriv några rader om du vill prata!
*kramar om* /ulrika