Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettakut-stöd
Läst 2014 ggr
HannaM
0

Kan nån..

… hålla mig i handen en stund. Har gått och samlat på mig under ett bra tag nu och det är bara alldeles för mycket. Vill släppa ut det med rakblad men folk blir så upprörda så jag försöker bita ihop. Ynk..

Allamej
0

*håller hand*

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Ylva-Li
0

*sträcker ut båda händerna*

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Veyla
0

Kanske inte rätt att säga så här. Men att skära sig är en flykt och ibland är det nödvändigt. Folk fokuserar för mycket på skärandet och för lite på problemen.

Håll dig så länge det går. Men jag förstår om det inte går längre.

*Håller din hand*

Citronmeliss
0

*Kramar om dig Hanna*

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Rocktjejen
0

*Stäcker ut mina båda händer till dig*

Har du någon du kan ringa ist?

Kram i massor Eva

Maki
0

Jag kan hålla om hela dej, länge, om du vill :)

Håller med Veyla om rakbladen…

Ge inte upp, du är starkare än du tror

*kramarpå*

HannaM
0

#3 jag håller med dig, om det inte vore så att det enda jag får höra nästa gång jag träffar min samtalskontakt är ett jäkla tjat om skärandet så skulle jag utan tvekan göra det. Det lättar upp. Att öppna ventilen och lufta ur lite, så jag kan börja samla på en ny hög med skit. Men eftersom det bara blir tjat om skärande hit och dit och inget fokus på mina problem som ligger till grund för skärandet så försöker jag avstå. Förra våren när det var som värst ägnades all tid åt att få mig att sluta skära mig, inte till att få mig att må bättre. Kan inte förstå varför man inte kan behandla problemet istället för symptomen.

Tack för alla händer! Än har jag inte kommit till ro. Får se var det slutar.

Citronmeliss
0

Tänker på dig.. 

Tycker det är dags att du får vettig hjälp snart, märkligt att det ska vara så svårt med de insatser som behövs för att lösa verkliga problem istället för att lägga resurserna på att bara "fixa i hop en" till nästa gång man faller av utmattning rakt i djupet!

Diagnoser i all ära men sen då, hur vore det med konkret hjälp?!

Hoppas att du kunnat sova något i natt Hanna!

*Kramar om dig*

HannaM
0

#8 jag somnade… framåt fyra eller så. Har liksom gett upp hoppet om det där med konkret hjälp. Insett att det bara är att göra som alla vill. Det är bara att hoppa rakt ut på arbetsmarknaden, det är ju det jag borde

HannaM
0

Det höll till fredag natt. Sen orkade jag inte längre. Nu är jag nysydd och har lite plats att samla in den nya skiten på.

Ylva-Li
0

Vännen.. *kramar*

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Citronmeliss
0

Nej, Hanna ibland orkar man bara inte längre, "skiten" måste ut..Gråter

*kramar om dig*

MarinaJ
0

Hanna : Du är inte ensam om att kämpa för att inte ta till rakblad :/ Bara så du vet …

HannaM
0