God morgon 27 juni!
Om bara några dagar är det redan juli.. hur fort har det gått?
Smultronen är i alla fall goda..hoppas att fler av er haft glädjen att njuta av de små underbara bären.. Nu väntar jag på att hallonen ska mogna!
Idag är det blandat väder…solregn!
Hoppas att ni andra får en fin dag..

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta

Idag åskade och regnade det. Mår inte alls bra idag ;<
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

här har solen skinit men jag har haft en rejäl ångestfylld dag idag så jag har bara försökt att överleva..Bakade muffins här med hallon i men det blev ju inte alls bra..=( hade tänkt att tösa skulle få som fika bröd hemma hos sig..men det går ju inte ens o bjuda på..nåväl så är det..
Smultron och färska hallon låter inte alls dumt ..Citronmeliss 
Man skulle bo på landet nu vid den här tiden på året och kunna njuta av vad naturen erbjuder en bla.
När jag var yngre och mådde bättre så fixade jag med både storkok på saft och sylt..saknar det men har inte samma energi till det längre tyvärr..lite svårt och acceptera också för man vill vara som man annars har varit..iaf. jag..=)
bäst jag slutar o babbla innan ni får ont i öronen..*s*
Ha en underbar helg.
Kram Eva
Nu är det visserligen kväller och jag håller på med kvällsmat till min sambo som nyss kom hem från jobbet. Blir lite kött och potatissallad med grönsaker och ett glas vin till. (Visserligen vitt fast det borde vara rött, men jag tycker mer om vitt. ;) )
Måste faktiskt säga att jag mår bättre och bättre. Kan nog inte vara tacksam nog att jag träffade den här mannen. Han har ändrat hela mitt liv och mitt mående. Såhär bra som jag mår nu, så bra har jag inte mått på flera år.
*skickar lite av det positiva till alla er underbara*
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||