Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etiketttotalt-onödigt
Läst 1062 ggr
VeNyRa
0

försvinna..

Allt är så jobbigt här nu igen.. pappa fick återfall för nån dag sen och som vanligt låtsas han som ingenting nu.. de stör mej. mamma säger inte heller nånting om de.

Och igår hände en ännu värre grejj, vi var i stugan och där är hela min släkt på mammas sida, och folk började klaga på att min lillebror körde cross på vallen för att dom förstörde gräset och de stördes i tv:n. och när halva byn hade klagat så vart pappa less och började bråka med morfar..

Nu är mamma jätteledsen och pappa är så jävla okänslig, man kan ju försöka att inte prata så mkt om de medans hon är så ledsen, men istället säger han att de inte rör honom i ryggen att han bråkar med morfar och mkt värre saker.

han kan inte prata han skriker jag är så jävla less på honom, känns ont att säga, jag hatar när han skriker och inte kan prata i vanlig samtalston. han är den okänsligaste människa jag känner, han tänker aldrig längre än näsan räcker.

och med tanke på vad han gjort under hela min barmdom tycker inte jag att han kan kommer här och skrika, den enda gång han har min respekt är när han skriker för då vågar man inte göra nånting. inte för att han nån gång har varit våldsam.

just nu vill jag bara försvinna, jag orkar inte med dehär. jag har ingen att prata med, saknar min föredetta pojkvänn så fruktansvärt mycket.

fridaas
0

_TheEnd när du skriver att enda gången du har respekt för honom är när han skriker, för att man inte vågar annat? Det är inte att ha respekt för någon, det är rädsla :(

tycker verkligen synd om dig, ingen ska behöva stå ut med att ens pappa går omkring och skriker hela tiden :(

Har du ingen i släkten som du litar på som du kan åka till? Eller en bra vän? Så att du kommer bort ett litet tag ifrån allt?
Eller gå ut och gå, spring eller någonting för att få bort din ilska, som jag antar att du bär inom dig?

Eller fråga din mamma om inte ni två kan hitta på någonting, bara för att komma bort ett tag. Det kan nog vara skönt för din mamma att tänka på något annat en liten stund?

Hoppas verkligen att det löser sig för dig!!

kramar om

//Frida

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

VeNyRa
0

han skriker ju inte hela tiden, men när han är på dåligt humör, vilket är gaska ofta eftersom att han går med ständig värk i ett ben.

Jag funderar på att fara till mitt ex, men nu ska jag bort och jobba i en vecka vilket verkligen inte känns kul, leva tätt inpå folk jag inte känner, de är otroligt ansträngande.

Jag brukar villja hitta på saker med morsan men hon har aldrig tid, de enda hon gör när hon är hemma är städar och plockar, jobbar i trädgården eller vilar, hon måste göra nån nytta hela tiden.