Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etiketttotalt-onödigt
Läst 2129 ggr
Citronmeliss
0

God kväll 19 juni!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag blev det God kväll istället för morgon..Glad

Har haft fullt upp idag, men nu är det äntligen lugnt!

Hur har ni andra det, tro?

Nån mer än jag som fått en stund över… för datorn?

Kram/Citronmeliss!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

HannaM
0

Jadu idag har det varit riktigt obra… passat min kompis hund som skäller konstant så sovit dåligt och sen har jag haft äckliga utsättningsbesvär av medicinen så jag har sovit massa under dagen. Dagens positiva är att en av illrarna fyller år och jag har plockat åtta egenodlade jordgubbar på balkongen.

Citronmeliss
0

Ja du, Hanna! Den skällande vovven eller dina utsättningsbesvär avundas jag dig verklgen inte för..Ledsen

Men illerns födeslsedag och dina egna jordgubbar ..det låter betydligt bättre! Inget smakar väl så bra som "egna" jordgubbar..mums!Flört

Kram!

fridaas
0

Någon som vet om det har varit fullmåne eller någonting natten tills idag? har sovit grymt dåligt och vart ganska lättretad hela dagen =/

Men nu är det lite bättre, bara en konstant oroskänsla över imorgon..

Hoppas ni andra får en fortsatt bra kväll iaf!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Allamej
0

Månen är 99% full idag, är inte så inne på månfaserna men om denn är 99 % idag borde den ju logiskt sett varit 100% igår :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Citronmeliss
0

Ja, Frida det stämmer att det var fullmåne i natt..Förvånad

Hoppas att du får sova bättre i natt då!Flört

Kram!

HannaM
0

Nu avnjuter jag jordgubbarna=) Fantasiskt goda, smakar så bra när dom dels är hemodlade och dels inte kostar 39 kronor halvkilot som dom gjorde utanför coop idag. Illern Belsebub har firat sin födelsedag med kycklinghjärta och så fick han smaka lite på mitt te, det är smaskens det.

Måste fråga angående utsättningsbesvären, jag har trappat ner under snart tre månader tror jag med en halv tablett varannan vecka och skulle i helgen ta bort näst sista halvan men beslöt mig för att provaa att ta bort en hel tablett eftersom läkaren tycte att jag varit onödigt långsam.. efter två dagar utan medicin så kunde jag knappt resamig ur sängen, blodtrycksfall, svimningskänslor, yrsel och illamående samt svettningar och overklighetskänslor… ska det vara så?

Allamej
0

Tyvärr är det så… syster håller på att lägga av med medicinen sin och hon har mått så i 3 veckor

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

HannaM
0

Jo jag vet att det är så men så länge.. jag har alltså trappat ner hälften så fort som rekomenderat och har bara 20 mg kvar, SUCK sen vill dom ha in mig på ny medicin, jippie, eller hur var det nu

Citronmeliss
0

Nej, Hanna ..

Jag tycker inte att du ska behöva ha det så. Många gånger slipper man de svåra besvär som du beskriver genom att ta det extra långsamt..

Sedan får andra säga vad de vill..

Jag har personligen alltid både trappat upp och ned mkt långsamt just för att undvika de problem som annars lätt upp står..

Har precis som du delat det i fjärdedels tabletter för att få en så långsam nedtrappning som möjligt.

Jag har i dessutom i mitt arbete sett allt för många fall där man ansett att man inte behöver "sjåpa" utan kan dra ned snabbare, med dåligt resultat..

Så gör som du gjorde innan läkaren la sig i..

Det har jag gjort och det fungerar utmärkt..Glad

Kram!

HannaM
0

Ja jag får väl fortsätta.. suck, vill bara bli av med eländet. Känner inget större engegemang för att äta me rmediciner i mitt liv, hitills har dom bara varit till besvär.

Citronmeliss
0

Nej, att du inte vill äta mediciner kan jag förstå men att du slutar med de du har.. kan ju ändå få ske på minsta "smärtsamma" sätt tycker jag..Glad

Kram!

HannaM
0

då är vi överens.. gillar att kunna stå upp ibland=)

Citronmeliss
0

Kram Hanna, stå på dig!

God natt!Flört

HannaM
0
Rocktjejen
0

Önskar er alla en Trevlig midsommar!Glad

och en godnatts sömn nu inatt..utan besvär utav fullmåne..

Kram Eva