God morgon 14 juni!
Mina hundar väckte mig som vanligt i morse glada och förhoppnigsfulla inför sin morgonsväng i skogen..
Ena kissen kom och var lika glad han över att jag hade vaknat..
Lika bra att kapitulera inför alla bedjande ögon och stiga upp alltså..
Nu funderar jag på er andra, ni nämner ofta era djur men vad har ni för djur egentlgen?
.gif)
Kram/Citronmeliss!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Glömde ju av att berätta själv..
Jag har tre hundar och tre katter som är mina bästa vänner..

Härligt o bli väckt utav djuren dom e ju så goa….man kan ju inte annat än o gå upp då
Här hemma bor den en mindre katt farm kankse man kan säga..hihi..Katt mamma Pepita och hennes 3 barn från förra årets kull..Donnie,cilla och pip lystrar dom till..Sen bor också dotterns marsvin goofy här(tyvärr har han bott själv hela tiden.(har fått veta att dom ska vara 2 för o trivas o må gott)..sen så har jag Nova..en blandning mellan border collie /collie..
Jo ej att förglömma…diverse odentifierbara husdjur också..dammråttor tror jag dom kallas för..=)
Kram Eva

Jag har två råttor, Smulan och Skorpan snart 1 år gamla och så har vi en hund på 11 år, en riktig blandis!
Vad vore livet utan dem!!

//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

En till

//Zmulan

Vad är det för raser i vovven? Jättesöt :)
Helena

Rotwailer blandras är det va?
Själv har jag 4 marsvin <3 bebisarnaa (;
//Wizy
Ohh, vad söta … både Skorpan och Smulan!
Och fina vovven, Samba.. jag är också nyfiken på raserna!

åh… jag kommer aldrig ihåg alla o vet inte riktigt var lappen är… men jag gör ett försök.
- Rotweiler
- Karelisk björnhund
- Bordercollie
- Shabrador
- Schäfer
och 3 till… att jag aldrik kommer ihåg. Vi har ändå haft henne i 7 år.
//Zmulan
Jo, mycket rottis ser det ut att vara. Kul blandning :)
Helena
Godmorgon :)
Idag vaknade jag sent men inte värst utvilad. Tillsammans med en kompis åkte jag iväg till stan för att se den tredje kompisen dansa på stora scenen på lilla torgen. Sedan gick vi runt och tittade på marknaden en stund innan vi åkte hem. Jag åt mat hos farmor och farfar och åkte sedan hem för att packa klart. Imorgon åker vi till Italien :D
Här hemma på mitt rum bor fem marsvin, i systerns rum bor tre gerbiler (som just nu är på semesterpassning hos mormor och morfar) och ett par firrar.
På bilden ses Greta som imorgon åker till marsvinsvakten tillsammans med de andra, och hon är grymt taggad på att få se lite mer av vår stad ^^
Hanna
jag gillar cornish rex, dom är urgulliga :)
Helena

HANNA! Du sa inte att det var en POTATISFESTIVAL du var på, det är viktigt att nämna! *reta*
Så flummigt… haha xD.
//Wizy
Så underbara djur ni har allihop tänk att de kan ge sådan glädje som de gör.. visst är det toppen.
Ooops, själv glömde jag visst att berätta att jag också är ägare till dammråttor, massor *haha* och de trivs jättebra hos mig tycker att jag är en toppen matte 
Här är en bild på mina vovvar när de rusar fram i skogen..mest bild på skogen dock..
Kram alla!