Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etiketttotalt-onödigt
Läst 2253 ggr
Citronmeliss
0

God morgon 12 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En liten blommma till alla er som redan har slutat skolan eller som slutar i dag!

Och till er andra som inte har..*ler*

Hoppas att ni alla får en underbar dag!

Kram/Citronmeliss!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Wiizy
0

godmorgon Meliss.

idag är en sån där dålig dag *Argh* hoppas ni andra får en bättre iallafall.

//Wizy

fridaas
0

Godmorgon :) Jag har än så länge en bra dag.

Hoppas din dag blir bättre Wiizy!! *kramar om*

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Wiizy
0

tack frida. <3 hoppas din forsätter vara bra. *kram*

//Wizy

Salladshataren
0

Usch, vilket skitväder i Skåneland :(

Har iiiiingen aning om hur man dag blir. Men just nu sitter jag och skrattar xD

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

paronskrutten
0

Dinosaurierna är inte kul, Ida ;D

Helena

paronskrutten
0

Min dag.. hmm, jag gick nästan nyss upp ur sängen, är så jäkla trött.. Jag kan inte vakna utvilad, konstigt tycker jag. Skulle ehenntligen bara vilja sova lite mer, men det är varmt och soligt- Hmm, men det är sommarlov iaf! Det har jag längtat efter hur länge som helst, men jag tycker inte att jag förtjänar det :P

Helena

zmulan
0

God middag… klev upp typ nu och ska strax gå o jobba. =(

hatar att sova bort dagen så här!!

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Salladshataren
0

Hahaha, nja det är nåt annat jag garvar åt ;D

Abico
0

Idag när jag vaknade kändes det rätt jobbigt. Vi skulle ha en trevlig dag på skolan och alla åttor skulle gå runt Jerdsken där man på vägen skulle göra olika grejor på lite stationer och tillsist bjöds det på korv.
Inatt låg jag och stressade upp mig inför det här; Skulle dom dela upp oss i grupper? Vilka skulle jag hamna med då? Om jag inte hamnade med en endaste av mina vänner, vad skulle hända då? Skulle det stå en massa lärare och fråga hur jag mådde längs vägen? Skulle det finnas elever där som skulle fråga vart jag hållt hus de senaste månaderna? Och hur skulle det gå på korv stationen - jag klarar inte av att äta med en mängd andra människor och spc. inte på kommando, mår bara illa och är rädd för att spy.

Så imorses kändes det skit rent ut sagt, jag hade så ont i magen och mådde illa - kände mig helt ur form. Och 75% av alla gånger som jag känner så, så smiter jag ifrån det som gör att jag mår dåligt. Allting jag gjorde på morgonen blev till enorma problem, skulle jag ha jeans eller kortbyxor? Ta med mig kameran eller lämna den hemma?
Men jag fick kontakt med en kompis som meddelade att vi fick gå i vilka grupper vi ville. Och redan då kändes det lite lättare.
Så jag gav mig av och det visade sig bli ett par riktigt bra timmar :) Jag gick med alla tjejer i klassen och vi hade superkul på stationerna. När vi skulle äta korv så sa jag först att jag inte var så hungrig och fick direkt svaret "Vill du inte äta så slipper du" från min handledare, medan de andra lärarna sa "Men det är bra att äta ändå". Jag vet inte om hon märkte/ vet hur jag känner vid mat - jag tror inte det men jag är väldigt tacksam för att hon sa så. Jag tog en festis och gick först efter en stund, med viss tvekan med tanke på illamåendet, tillbaka och tog en korv (som jag försvisso delade med alla glada fiskmåsar som kom fram till mig ^^).

På vägen hem stannade vi på Maxi, jag behövde köpa en grej. Och det gick superbra. När vi kom till "glass och kakor"avdelningen så fick resten av tjejerna för sig att vi skulle fika och då kände jag hur illamåendet och oron kom krypande. Men inget allvarligt hände eftersom jag fick med mig en av dom och gick och kollade på annat.

För en gångs skull är jag faktiskt nöjd över att det gått så bra :D
Åtminstone för stunden. Sen när jag tänker över det en stund så går nog "nöjdheten" över, så jag snabbar mig att skriva det här så att jag åtminstone har sagt det ^^

Nu ska jag ta det lugnt en stund och sedan ska jag börja packa för Italien samt bada två marsvin :P

Hanna 

Citronmeliss
0

Wizy, hoppas att din dag ändrar sig till det bättre…Glad

Min blev tvärt om Gråter

Glad i morse..i väg till sjukhuset med dottern för provtagning och för att kolla upp hjärnskakningen hon fick här om dagen.

Allt väl så vi åkte hem och tog en cykeltur med hundarna, härligt var det, hundarna jättenöjda.

Kommer hem och får reda på att barnens farmor "somnat in" för sin sista vila, fidfullt tack och lov men ändå ledsamt för oss andraGråter

paronskrutten
0

Hanna: Jättebra att du gick! Var stolt över dig själv nu, som trotsade nojandet :)

Helena

Citronmeliss
0

Nu ska jag snart springa i väg till min läkare..

Fast det kanske är bra idag,,

Citronmeliss
0

"För en gångs skull är jag faktiskt nöjd över att det gått så bra"

Hoppas att du fick behålla känslan för du är så beundransvärd som kämpar på, så som du gör..

Nu är det sommarlov, hoppas att det ger dig tid till både avkoppling och andra härliga upplevelser!

Kram!

Abico
0

#13 - En liten stund stannade den :)
Ännu är det inte sommarlov, först imorgon går jag ut. Så nästa kulle som ska vandras över är avslutningen imorgon. Men det ska väl gå bra det också.

Hanna 

paronskrutten
0

Jaa, avslutningen kommer gå utmärkt. Jag vill höra dina betyg sen :D

Helena

Salladshataren
0

Jag? VI vill höra dina betyg Hanna :)

Citronmeliss
0

Den stunden var guld värd..Flört

Jag ska tänka på dig i morgon när du tar dig över kullen…

Kram!