Sommarångest
Jag har inga planer inför sommaren, får dödspanik av de…
Har sökt sommarjobb på Länsstyrelsen men inte fått nått svar, fattar dom inte hur jobbigt det är? Sökte bara där, tänk om jag inte får nått jobb?! HJÄLP!!
Vill fara på festivaler, supa och leva livet, men jag har ju inga kompisar och har för dåligt självförtroende för att våga fara själv. Jag kommer sluta som en bitter gammal tant som inte vart utanför kommungränsen.
Folk bara pratar om vad dom ska göra och vars dom ska fara och jag får bara mer ångest av det. Jag kan bara inte sitta här en hel j*vla sommar, de känns så jäkla tungt just nu..
Skolavslutningen är nästa ångestladdade sak, jag vill verkligen festa och vara med kompisar, men om man inga har?

Det är väl ändå inte Länsstyrelsens fel om du inte får jobb!
//Wizy

näe men med tanke på ett vi får sommarlov på fredag så borde vi fått svar nu.
_TheEnd vet precis hur det känns, väntar på svar jag oxå, ringer och terroriserar dem som jag provjobbade hos flera gånger nu, men alltid samma svar, vi ringer dig om två timmar.. ringer de?! Nee det gör de inte så klart.. nu har jag gett upp dem och jag tar studenten på fredag, så det är väl bara att pallra sig till arbetsförmedligen och skriva in sig..