Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikett: dagens-positiva
Läst 1142 ggr
Wiizy
0

TO - Komma på sig själv.

Haha. idag på skolavslutningen höll våra rektorer (Vi har två) tal. Eller typ bara 1 som sa det mesta ;P Iaf…

Han sa typ inte mycket *s* Jag lyckades komma på vad jag skulle säga till hela skolan under hans jäkla namn utropning (han kalla upp folk på scen) :O. Jätte tråkigt tal från alla verkligen!

"Jätte kul att ha er i er skola" - Sedan kom iaf idrottsläraren och lyckads säga lite vettigare saker som "Utan er…"

Men attans, att jag stog där och ba "så hade jag ju inte formulerat det, jag hade sagt så…" det är rätt roligt :P

Bevisar ju att jag nog har den där skrivådran folk tydligen ser i mig! ;)

//Wizy

Wiizy
0

6a.

Det är idag sista dagen ni står här, tillsammans. Många av er kommer gå kvar här, vilket vi är otroligt glada över. Andra tar stegen ut från skolan. Vi hoppas ni har kvar fina minnen, både från klassresor, raster, lektioner och att ni blivit bemötta väl.

Ni kommer numera lämna mellanstadiet och komma ett steg höger upp. Detta innebär mer läxor och krav. Men ni är tillräckligt duktiga för att klara av det, så lägg inte ner energi på att tänka på det.

Ni tar ett stort kliv upp till Högstadiet - närmare gymnasium!

Ni är inte bara en av miljoner, ni är 6a! Vi vill med glädje hälsa er lycka till i livet. Jag talar för flera, när jag säger att vi kommer minnas er med stolthet. Vi önskar er all lycka återigen.

Med dessa sista rader vill jag bara slå ett slag; Sluta aldrig kämpa. Ni kommer bli nått speciellt!"

© Wizy.

//Wizy