Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etiketttotalt-onödigt
Läst 2036 ggr
paronskrutten
0

Skolavslutningskläder

Jag ska: färga om håret (hemsk utväxt nu, och så har det blekts). Spraya med superhårspray och fixa Kyo-frilla (se bifogad bild). Svepa in mig i ett lakan, ha svart runt ögonen och mumla "illern är lös, we're all gonna die"under hela avslutningen.

För övrigt har jag skolavslutning den elfte, nu på onsdag :)

Helena

Hatasallad
0

Hahahaha x)

paronskrutten
0

Äkta ägande, va? :D

Helena

Hatasallad
0

oja ;P

Veyla
0

Hahaha^^
Kan du inte ta ett kort?

paronskrutten
0

Jovisst kan jag det, när allt är fixat^^

Helena

Wiizy
0

hahaha. fyfan vad jag vill ha en bld fort! XD

//Wizy

Abico
0

Tack, jag som funderat så över hur jag ska se ut - jag kopierar din stil rakt av ;P

Hanna 

paronskrutten
0

HÄRMAPA!!

Nej men ärligt, jag tror inte jag vågar klippa mig, inte nu iaf, väntar på att min kompis ska åka ner till sthlm. Men jag har köpt hårfärg idag, så nu ska det bli rött och fint igen :) Och jag får inte gå ut i lakan för mamma, så det får bli nåt coolt och enkelt, typ ett linne och kjol. Fast inte sådär som alla andra ser ut, det ska vara mörkt och depp x)

Helena

Abico
0

Nä, jag klippte mig ju i måndags så jag kör nog på den frisyren. Och sedan har jag ju sprättat bort fållen på den rutiga klänningen jag köpte för några veckor sedan, så jag ska bara sy lite i den så ska jag ha den på avslutningen sedan ^^
Så du får behålla din unika stil ;P

Hanna 

paronskrutten
0

Haha, yaay

Helena

paronskrutten
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Seriöst har jag åkt och handlat en ursnygg klänning, som inte är alltför somrig, och så färgade jag håret tidigare idag :)

Helena

Salladshataren
0

EUUUUUW på klänningen ;D

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

paronskrutten
0

Den har fickor!

Helena

Abico
0

Snygg klänning :)

Hanna 

paronskrutten
0

Tack :)