Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettot
Läst 1426 ggr
Konstigabaralillajag
0

Är så orolig!

Jag går och väntar på svar från fk angående min ansökan, ansöker om sjukersättning eftersom jag fyller 30 år nu i juni. Nu ringde fk och frågade en sak ang en sak i ansökan och jag blev såklart ännu mer nervös och orolig efter detta.

Hon hade kollat igenom min ansökan och tyckte att min ansökan var ok och båda mina sjukintyg styrkte mina sjukdomar (borderline & fibromyalgi). Hon hade som förslag på minst ett år, helst längre. Men nu ska beslutsfattarna sätta sig med ansökan och kanske de inte anser samma sak som henne…
Bägaren rann liksom över nu när hon ringde och tårarna sprutar och jag skakar i hela kroppen. Är så nervös och orolig för detta att jag inte vet hur jag ska hantera det längre… Äter ingen medicin som håller mig i schack, har ingen att prata med eftersom de anser att jag är körd :/

Känslorna åker berg och dalbana och jag vet inte hur jag ska lindra dem… Försöker se framåt och tänka positivt men det är så svårt. Sambon försöker få mig på andra tankar, vill att jag ska blicka framåt till mitten av juli för då hämtar vi vår valp som jag längtar efter men inte ens det får mig att dämpa känslorna… f*n.

paronskrutten
0

Varför har du ingen medicin? Du borde få prata med någon om du vill det, gnäll på dom tills du får som du vill!

Oj vad underbart med valp, vad är det för ras? :)

Kram!

Helena

Konstigabaralillajag
0

Jag har gnällt och gnällt men de (psyk) anser att jag inte gett ngn respons på ngn av de olika behandlingar det gett mig. Har provat många mediciner men ingen har hjälpt…
Jag ska stå på egna ben och försöka läka på egen hand (tycker de)…

Japp, det ska bli mysigt med en valp. Detta är hund nr två, har en på ca 18 månader. Blir samma ras och de har samma mamma så det blir halvbröder :)
Rasen är Eurasier länk

Tack för svaret!
Kram

paronskrutten
0

Men hjälper mediciner något? Det är bra att ha någon att prata med, även om det inte riktigt hjälper, det känns tryggt, tycker jag iaf. Gnäll vidare, du måste kunna må så bra du kan.

Ååh, Eurasier, jag vill också ha! Eurasier är helt underbara! :D En av mina favoritraser :)

Kram

Helena

Konstigabaralillajag
0

Ja, eurasier är helt underbara! Kan inte göra annat än hålla med Skrattande

Kram

paronskrutten
0

Jao, men jag har lite blandade favorithundraser: GD, tax och Eurasier :P

Helena