Jag har problem med forumet.
Är det någon mer som får upp Error när ni svarar i en tråd?
Eller som har svårt att öppna trådar och som efter att de är öppnade ser dem i fet stil, som om de ej öppnats?
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
ja, så här var det inte för mig tidigare idag..
Man blir så snopen & ledsen av att skriva ett långt inlägg som försvinner *poff*..
Så jag avvaktar lite nu.. men här i tråden har jag kunnat skriva och just nu är det inga feta rubriket så det kanske var högst tillfälligt..
Hoppas det

jag hade problem med det. skrev ju jätte långt så försvann allt. men det är en bugg, som jag förstått det som, men tror inte grabbarna hittade problemet (?). eller jag vet inte säkert, har väl bara läst att det är en bugg, antar jag.
Tack, Wiizy!
Nu funkar det bättre för mig igen men några långa svar vill jag inte skriva ännu

funkar bra för mig också nu. :)
haha, jag lyckades med ett rätt långt inlägg, fick ju inte med hälften av allting jag skrev innan, så fick beskriva känslorna med nya ord. men men. :)
Gahh..visst känns det hopplöst när det blir så, men vad ska man göra

fast jag är nöjd, jag fick till bättre ordval när jag skrev om det, om jag ska vara ärlig. :)
Allt dåligt kommer med nåt gott (nästan) ^^
Helena

har du rätt i teck :).

många ggr..
jätte kul när man varit och skrivit..
kram till er
Jo, tar det för lång tid så blir det error och i synerhet om man använder Mozilla Firefox som web läsare.
När det blir error så kan man oftast klicka på att gå bakåt. Då är texten kvar. (oftast)
Men att kopiera är ju bra som Ylva-Li gjorde.
Men ibland tar det bara för lång tid. Igår kväll tog det jätte lång tid för mig precis som för Ylva-Li så jag gav med upp:P