Vad kan OCD göra för dig?
Lite av en rolig sak min syster har för sig…. Hon är väldigt hjälpsam när det kommer till att göra smycken för mig för när hon väl har börjat sortera, räkna eller som i detta fallet länka, så kan hon inte sluta förrän materialet är slut.
Väldigt lindrig version som bara yttrar sig som detta eller annan sortering, städning… :) Jag är väldigt glad för allt hon gör. Utan henne skulle jag nog fortfarande sitta och räkna pärlor. :)
Grejen är att hon har ett kilo ringar som ska länkas…. stackars fingrar…
Men, hon är min älskade syster och jag är stolt :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Vilken duktig och hjälpsam syster du har, inte konstigt att du kan göra så fina smycken då…
Alla är vi bra på något det gäller bara att finna sin styrka och få möjlighet att använda den på ett bra sätt!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta

Om du vill ha sorterat pärlor så kan hon hjälpa dig… Hon tar en sockerkaka per 400 gram pärlor :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Kram ska hon få :) Och jag skickar en tillbaka till dig :D

Tack vännen…