Vädret i dag...
Idag regnar det för fullt och det är välbehövligt efter sista tidens torka. Vi har dessutom bara en grävd brunn så vid långvarigt solsken blir vi ofta utan vatten och det är inte kul… Så när andra klagar på dåligt väder gnuggar jag istället händerna av förtjusning!
Igår var det dock inte lika roligt för då kom åskan och fastän jag skyndade mig att stänga ned så pajade datorn…
Nu sitter jag därför med en provisorisk lösning, vi får väl se hur länge det funkar…
Men för att återgå till vädret, hur har ni andra det i vårt avlånga land eller i utlandet… *nyfiken i en strut*
Önskar er alla en härlig dag! 
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Se där ja, långt i från men ändå lika
Här bröt solen precis igenom helt oväntat..
Annars är det snö i stora delar idag från Värmaland och uppåt
Så en hel del oroar sig över sina buskar och träd som står i full blom… Frukten kanske uteblir om det är kallt nu, så olägligt..brrr!
Snöö:O
Coolt värmland är inte alls långt ifrån här juh. Här har vi det jättesoligt och varmt. En perfekt "ut och gå morgon" (om man hade orkat så att säga:/ )
Synd med datorn Citronmeliss. Hoppas att du får ordning på det snart.
Kanske man skulle orka sig ut lite iaf nu när vi tydligen har unikt väder här:P
Hehehe.. unikt är ju aldrig dumt, eller..
Ut i solen och njut, passa på att njuta lite för mig samtidigt för nu regnar här igen
Japp. Ska njuta åt dig med;)

grådassigt med vatten i luften, vill bara gå och bädde ner mig med en god bok och en kopp te
Jag med min polleallergi har inget emot lite regn som sköljer bort allt bös ^^ Hos oss har det varit lite mulet, små skurar men en del sol också idag :P Men snö vill jag inte ha *brr*
Hanna

lite sol och lite snö, är vädret här uppe. =/

I början var det skönt att regnet sköljde bort pollen, så man kunde andas igen. Numera tror jag nog att mina balkongblommor simmar i sina urnor och korgar..
Kallt är det också men Södermanland har inget snö, pepparpeppar. Liten skymt av sol igår, typ 20 min, sen spöregn igen. Kallt och ruggigt! Usch..
I dag är det runt nollan, kanske en plus, småduggar, ingen frost här i alla fall..
Håller med dig Tosan, nu är det allt väldigt ruggit och kallt Eldade som en galning i vedspisen igår för kylan kom som en överaskning och pelletsen är slut, så det blev lite väl kallt brrr..
Jag lider också med all växtligehet som nu kanske frusit sönder eller nära på.. Krukor är bra Tosan, helt klart..
Här nera är det fortfarande plus men kallt som bara den. Ush! Ska det vara kallt ska det vara mycket snö. Här är det oftast varken snö eller varmt:/
I dag är det 19 maj! Halv 7 var det alldeles vitt på marken av frost men solen gjorde sitt bästa för att värma en aning…
Nu skiner den för fullt och här är klarblå himmel så det ser ut att bli riktigt fint väder, jag ser fram mot en härlig dag efter allt regnande..
Ha en underbar dag ni också..