Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettdagens-positiva
Läst 2026 ggr
Citronmeliss
0

Hur mår VI idag tro?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Själv är jag lite "låg" för tillfället, tyvärr…Gråter

Som tur är får jag stöttning från mitt "samtalsstöd".

Hur är det med er andra där ute?

Här kommer ett litet försök till att tänka mer positivt…

Kram, Citronmeliss! Flört

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

paronskrutten
0

Haha, den var skön! :)

Helena

VeNyRa
0

Här mås de ganska bra, lite dåligt samvete för att jag sitter för mkt vid datorn bara.

Massa kramar till dej Citronmeliss, och alla andra såklart!

Citronmeliss
0

Skönt att höraGlad

Snart flyttar jag från datorn till TVn, det får du också göra! Flört

Massor av kramar tillbaks!

HannaM
0

Här mås det uruselt… utrednings sista dag idag, allt känns skit. Kramar på alla som behöver stöd

Citronmeliss
0

Ahh, men, Hanna då ska du se att du snart får svart på vitt att du inte "bara" är LAT… Förvånad *Kramar tillbaka*

Ylva-Li
0

*kramar på er alla*
Här går det upp och ner. Ena stunden känns det rätt ok. (försöker ignorera alla tankar och känslor kring barnfrågan..) Andra stunden känns det jobbigt igen.. Sambon är inte på världens bästa humör. Jag lyckades få upp honom för att sedan se honom rasa igen.. :(

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Ylva-Li
0

*kramar på er alla*
Här går det upp och ner. Ena stunden känns det rätt ok. (försöker ignorera alla tankar och känslor kring barnfrågan..) Andra stunden känns det jobbigt igen.. Sambon är inte på världens bästa humör. Jag lyckades få upp honom för att sedan se honom rasa igen.. :(

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Ylva-Li
0

*kramar på er alla*

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Ylva-Li
0

Eek.. Internet hakade upp sig. ><

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

HannaM
0

#5.. komemr få se att jag är det.. lat… känns inte som vi har börjat ens och så är det klart…

Ylva-Li
0

Håller alla tummar Hanna.. Jag vet att du inte är lat. Jag vet lika väl att jag inte är lat.. vi är sjuka.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

pippa__
0

Här är det, precis som vanligt inte vidare solklart….ena stunden är man ganksa glad och positiv, i nästa stund är allting svart…

Veyla
0

#10 Var glad för det Hanna. Jag fick vänta i nästan ett år på att min utredning skulle bli klar.

Det kommer säkert att gå bra Hanna. Jag önskar dig det bästa.

Snygg bild Citronmeliss:D

Själv mår jag helt värdelöst idag. Det är därför jag inte är så aktiv just nu. Jag har liksom knapt orkat upp ur sängen. Tur iaf att datorn är bärbar;)

HannaM
0

#13 hellre det.. jag har varit där vid fyra tillfällen.. sammanlagt kanske 6 timmar… känns som det är massor som har missats

Veyla
0

Men vad är utredningen för Hanna?

Abico
0

Kramar till er alla :)
Idag skulle jag ta mig till skolan och skriva ett prov var det tänkt och sedan gå hem direkt efteråt. Men redan igår mådde jag rätt kasst, har så sjukt ont i magen (kan knappt stå upprätt då och då…) och illamåendet kommer och går. Så efter att ha funderat lääänge imorse så bestämde jag mig för att stanna hemma och sen dess har jag varit så besviken på mig själv… Jag klarade inte ens att ta mig till skolan (pappa ställde till och med upp med skjuts) för ett prov på max 40 minuter. Större delen av dagen har jag legat i fosterställning på sängen med värmekudde på magen och bok i handen. Och sen vet jag att jag snart måste lämna besked till mina kompisar som bestämt att vi ska tillbringa en av kommande helger i en av kompisarnas sommarsuga - jättekul, men jag kan inte se hur jag ska klara det. Så sent som i fredags fick jag ju en attack hos kompisen när vi var där och fikade och då var det ändå gångavstånd hem.
Så, näe. Idag funkar inget riktigt.

Hanna 

Ylva-Li
0

Det kan vara så Abico. Det går upp och ner, fram och tillbaka. Som jag sa till dig tidigare så går man oftast 5 steg fram och 3 tillbaka. Frammåt kommer man, men det tar tid och det är jobbigt. Se det såhär. Nästa gång kanske du klarar det lite bättre, lite längre osv. :)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Abico
0

#17 - Jo, jag vet det, men det är ju jobbigt ändå :)
Idag käns det iaf. bättre.

Hanna 

Citronmeliss
0

Här får du en stoor kram från mig för att du är så duktig och kämpar på som du gör, trots att det är tufft, med bakslag emellanåt..

Det är precis som Ylva-li säger fem steg fram och tre steg bakåt.

Ibland två två steg fram och ett steg bakåt..

Rätt vad det  så ska du se, att du tar ett låångt hopp frammåt och stannar där, den dagen kommer vännen, jag lovar!

Kram th_studsmatta

Veyla
0

#18 tyvär vet jag inte så mycket om det. Men det kanske är lite svårt att de om du har det genom att göra test. Dem måste kanske gå på vad andra och du själv har berättat för dem. Och då kanske det inte finns mycket mer att utreda.

Men som jag sa, jag vet inte alls mycket om ADHD tyvärr. Jag önskar dig ett lycka till i alla fall;)