Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikett: dagens-positiva
Läst 1515 ggr
Allamej
0

Dagens positiva! 15 april

Jag hör bebispip! Min älskade råtta får bebisar!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Ylva-Li
0

Weeeei! *pippip*
vi fick våra förlovningsringar idag!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

paronskrutten
0

Åh, bebisar, vad härligt!

Helena

paronskrutten
0

Åh, fota ringarna! :D

Helena

Ylva-Li
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Klart jag gjorde! :D
Min ser likadan ut som hans, men den har en liiiiiten liten sten. Svårt att fota dock, eftersom blixten slukar den totalt.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

paronskrutten
0

Såg den ju :) Fina ringar! :)

Helena

Ylva-Li
0

tack :D Känns ovant med ring på finget igen. Sist jag hade en var när jag 14-15. Då hade jag nog en ring på varje finger nästan. :p Så det är ju iaf 10 år sen.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

paronskrutten
0

Ja, visst gör det, man flyttar på ringen/arna hela tiden.
Jag har "lånat" mammas fina diamantringar, men har inte på mig dom just nu, då jag tog av dom när jag praoade på café två veckor. Ska nog sätta på mig dom nu för att vänja mig igen :)

Helena

Abico
0

Dagens positiva.. *hrm* Jo, mina två närmsta vänner kom över och hade med sig trå påsar nybakade bullar till mig :') Och vi pratade en bra stund om det mesta. Framför allt är jag glad över att få träffa den ena av dom, då hon varken svarat på mina sms eller telefonsamtal på flera dagar och jag mått dåligt över detta. Det var väldigt kul att se dom, och ett tag längtade jag nästan tillbaka till skolan. Tyvärr gick det över.

Hanna 

Citronmeliss
0

Åh, vad roligt med små bebisar kommer i håg kortet på din sida med massor av små svartvita bebisar från en av rådisarnas tidigare kullar, jättesöta!Skrattande

Oh,Ylva Li så festligt det måste kännas med ringarna, det hela blir dessutom lite mer påtagligt då och personligen tycker jag att ringar är så vackra, bara de inte är för pråliga, gratttis igen!Generad

Abico, var bullarna goda, tycker det var en fin gest av dina vänner att komma över till dig så att ni kunde umgås lite.

Var inte ledsen att den glada känslan gick över sedan för den stunden du kände dig glad kan ingen ta i från dig och det är guld värt! Ett steg i taget vännen..

Skolan får vänta lite till men dina vänner behöver du nu!Flört

Kram, Citronmeliss!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Allamej
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet att jag antagligen bombar nätet med den här bilden, som trots sin kassa kvalitet visar vad/vilka som har hållit mig uppe snaste 11 dagarna…

http://angestsjukdomar.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=d34d9b8a-c40e-4057-a1b2-79255a827c77&Filename=hemsidefoton%20048.jpg

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Ylva-Li
0

Töööööööööööööta! <3

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||