Det är tillbaka-------
Efter någon månads välbefinnande med mindre panik-attacker,så ligger jag nu i soffan utslagen och vrider mej i ångest.F-n jag vaknar om nätterna med hårda panik-attacker-dödsångest,och är trött som en utslagen boxare på dagen,orkar inte jobba hela dagar.Har dragit i mej ett par sobril och hoppas på dom.Ha dé………var bara tvungen att skriva av mej,har ingen att prata med nu…
Hej jo då har en arsenal av mediciner,men ibland är det som ingenting hjälper,men sobrilen har gjort sitt och jag börjar fundera på en måltid,tack för att du svarade.
förstår dig,har oxå hamnat i ett skov igen…det är jättejobbigt o att vakna av det tycker iaf jag är den värsta sorten…lider med dig…fast man vet att det blir bättre hjälper det ju inte som tröst just nu…
kram på dig..
S*Winsnes Wilda

ja, är det inte märkligt,, fast man innerst inne någonstans i någon vrå hoppas att det kanske blir bättre igen, så kan man lixom inte se det.
Just nu har jag hemska mardrömmar just när jag vaknar. Det låter kanske knäppt, men jag får för mig att det tre sista åren inte har hänt. Att jag inte är nått bättre. Detta ger en fruktansvärd ångest och sedan går hela dagen åt att få mig att inse att jag är här och nu.
Visst har vi tur som kan få skriva av oss ibland.
kram//svava
Och vi har tur som har så söta medlemmar här som finns här och tröstar och stöttar, fast vi alla mår mer eller mindre dåligt. :)
*kramar om hela högen*
#3 Skönt att sobrilen hjälper lite. Nu vet jag ju ingenting om din bakrund, så du får ursäkta om jag är frågvis. ;) Har du någon annan kontakt med läkare? Någon proffessionell att prata med? Testat KBT?
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Hej, Tommy!
Alltid jobbigt när ångesten och paniken kommer tillbaka..
Man är glad de perioder det håller sig borta, förhoppningsvis blir man med ökad erfarenhet mer kapabel att "mota Olle I grind" när det väl dyker upp, men ack så jobbigt!
Sobrilen hjälper i nöden, jag vet… men känner du dig inte bättre snart får du kontakta din läkare, tycker jag… i all välmening!
Kram på dig!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Shit…hade skrivit en massa tack till var och en av er,och började surfa runt i forumet,,,allt försvann.Tack alla iallafall ni är snälla som skriver en rad även att ni inte känner/vet vem jag är.
Jag mår bättre nu och jag hoppas verkligen att ni och alla andra här mår bättre och får känna lite Fredags-kväll
Jätte Kramar till alla er som läser detta!!!!!!!!
Shit…hade skrivit en massa tack till var och en av er,och började surfa runt i forumet,,,allt försvann.Tack alla iallafall ni är snälla som skriver en rad även att ni inte känner/vet vem jag är.
Jag mår bättre nu och jag hoppas verkligen att ni och alla andra här mår bättre och får känna lite Fredags-kväll
Jätte Kramar till alla er som läser detta!!!!!!!!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta

mellis..// *Danny Crane* hahahaha, den är så himla bra den serien… alla är fasen toppen…
tommyj… som sagt jag tror en hel del av oss har gjort den tabben :)
Det är det som är det fina med denna sajten vi är alla lika och ingen är utanför, alla kan skriva vad dom känner och det finns för det mesta någon som vet hur det känns, men även om det inte finns det så får man i alla fall ett hej och en kram…
hejkram//svava