Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettergeneraliserat-ångestsyndromgad
Läst 1645 ggr
Ylva-Li
0

Idag..

Idag fyller jag år, och jag mår inte bra..

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

paronskrutten
0

Grattis, Ylva-Li, hoppas du mår bättre snart *kram*

Helena

gigabyte
0

Grattis på dig ,Ylva-Li ,och en stor måbättrekramiz :o)

Allamej
0

Grattis på födelsedagen och jag hoppas att du mår bättre snart

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Ylva-Li
0

Tack. Vet inte varför, men jag blir alltid så ledsen när jag fyller år.. Hatar att bli äldre, hatar att bli uppvaktad, men blir såklart jätteledsen om jag inte blir.. Bah. -.-

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

svava
0

Grattis Ylva_li

th_balloons

För mig har det varit tvärt om. Jag tycker det är skönt att bli äldre.. än så länge i alla fall :)

Abico
0

Grattis på födelsedagen :)

Hanna 

Ylva-Li
0

Tror min ångest över att bli äldre har att göra med att jag är så stressad. Finns så mycket jag vill hinna med. Vet att jag är långt ifrån gammal.. fyller ju förbövelen bara 25..
Men det gör så smärtsamt ont att se alla sina gamla klasskamrater börja yngla av sig.. och veta att man själv är rätt långt från den punkten. Det stressar mig något fruktansvärt.

Fick en hel hög med pengar. Min sambons morfar är inte så väldigt fattig, alltid sparat och nu på äldre dar köper han knappt nåt. Dvs, han ger bort mycket pengar i födelsedag. Jag trodde inte han visste att jag fyllde år, men det gjorde han. Så jag fick ett handskriver grattiskort (som kommer vårdas ömt, för det tar tid för honom att skriva med sina krumpna leder) och innuti låg 150Euro.. Och av svärmor och hennes syster fick jag 20Euro vardera. Så just nu känner jag mig lite rik. Fast då blir jag så sparsam. Tror det har mycket att göra med för några år sedan då jag alltid var väldigt fattig.Gick på soc och så.. Hade knappt mat så det räckte alltid, jag och min förra sambo.. Så när jag får pengar så vill jag knappt göra mig av med dem.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Citronmeliss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis på din 25-årsdag Ylva-Li!

Inte ska du känna stress inför allt som ska göras, man hinner det man hinner vet du…Flört

Själv är jag som Svava och tycker det är skönt att bli äldre så du ska se att dina födelsedagar blir bättre och bättre och du kommer att hinna allt du vill…Glad

Spara slantarna du fått och vänta tills det kommer något som du riktigt gärna vill ha och njut av glädjen att kunna unna dig det då!

Kram på födelsedagen/Citronmeliss!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Ylva-Li
0

Tack. :)
Pust.. finns så mycket vi behöver här hemma. En tvättmaskin vore ju inte dumt, en bil, ett körkort till mig osv osv.

Får se vad jag gör mina slantar.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Citronmeliss
0

Åhh, det är precis samma här Ylva-Li!

Kram/Citronmeliss!Generad

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta