Dagens positiva 18 april!
Idag är det faktiskt ännu vackrare väder än i går, jag glädjs (men tänker med värkande hjärta på er andra som inte alls mår lika bra av det fina vädret)
"Lönedag" innebär att det är dags att åka och köpa presenter till storpojken som fyller 20 år i morgon!
Kan inte fatta att det är hela 20 år sedan han kom till världen *ler* Det innebär att det bara är 5 dagar kvar till storflickan fyller 24 år! och det är ännu mer ofattbart 24 år, min lilla tös.. *ler*
Ojojoj, tanten börjar viss bli gammal *ler lycklig*
Önskar er alla en lika underbar dag som jag tänker ha idag, trots att PMSdjävulen - kvinnans gissel här på jorden - retfullt lurar bakom axeln på mig och då är jag inte go att tas med kan jag meddela!

Kram/Citronmeliss!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Vi har också fint väder här. Men enligt väderleksrapporten kommer det regna imorgon.. Och jag som ville ner på stan då. Hm. Kanske att det är lite uppehåll.
Idag ska jag göra det allra sista i städandet. Varannan vecka så städar vi trappuppgången. Så det ska jag göra idag.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Asch, blev en promenad ner till affären istället. Behövde mer mjukmedel. Men då fick jag iaf min motion idag. Tvättandet av golvet kan jag göra på söndag eller måndag. :)
Lite stolt att jag faktiskt handlade själv! Frågade tom efter en påse. (Kanske låter mindre häftigt, men när jag måste göra det på tyska så känns det lite mer. ;) )
Nu hade jag tänkt att leka lite med min ritplatta.. men då är pennan till den borta! Jädrans katter.. *muttrar* Har letat under bordet som en tok. Men som jag känner dem så kan de finnas vart som helst. De älskar att ta saker och springa iväg med dem.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||

uderbart väder här med.
Jag gick en sväng och plockade kirskål till min Ödla Gunvald.. Mums, det är gott nu när som är små….
jag har fläskat i mig en stor tårt bit… jätte gott.. mmm
Haha, buskatter ^^ Hoppas du hittar pennan.
Helena
Haha, han har nog varit örn i något tidigare liv^^
Helena
Tss, örnar brukar inte lyfta på saker ;P
Helena
Tss, självklart har jag rätt ;)
Helena