Dagens positiva 17 april!
I dag är det strålande solsken och jag ska gå iväg till min "samtalskompis" på sjukhuset för första gången på nästan ett helt år!
Hon har varit sjukskriven för depression så jag får väl se hur mycket jag vågar anstränga henne, stackaren. Det kanske är hon som behöver mitt stöd..
I stället för att sitta instängda i ett mörkt och tråkigt rum så kanske vi kan ta oss en promenad i det vackra vädret..
Tror jag ska föreslå det! 
Ha en underbar dag alla!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Jättefint väder här idag också :)
Idag har jag gjort lite skolarbete och ska planera lite inför morgondagen då två kompisar kommer hit och ska se på film och ha det mysigt :)
Hanna
Hm…samtala, jo jag tackar jag! Stackaren var ju sjuk igen!
Precis som jag trodde, hon var i större behov av stöd än jag 
tänk om jag hade din städiver Ylva-Li, då skulle min familj vara glada… Hoppas att ni får en fin eftermiddag och kväll, med något gott att äta som du tål
Vad härligt att få lite skolarbete gjort, kanske det vackra vädret ger dig lite välkommen energi Abico… Du får beätta vad det blev för spännande film … alltid kul med filmtips! Ha det så trevligt i morgon med dina vänner!
Pust. Förstår inte varför jag blir så städgalen när det är vackert väder.. Nåja. Likabra att passa på när lusten faller in. Fick dock bära in två trötta katter in i sovrummet så jag kan vädra i vardagsrummet. Jösses så tunga de kan vara när de vill.. *pustar*
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Idag cyklade jag 73 min på min motionscykel och kom 2.5 mil :P Så länge har jag inte orkat innan. En timme har jag legat på ett tag nu.Vikten är påväg ner igen :)
Nu väntar en dusch, sen lite TV, sen min bok och sängen :) Jag mår bra idag :)
Härligt, Hera! Jag blir imponerad av din kraft och uthållighet!
Visst är det skönt när man märker att vikten är på väg ner igen, det ger en extra skjuts tycker jag!
Ha en trevlig kväll med en god bok! Själv ska jag sätta mig i soffan och titta på medium, sedan sova!
Kram/Citronmeliss!
Det samma Citronmeliss :)

Var jätteduktig idag och tränade ett helt pass=)
Härligt! :)
Helena
jag bakar scones iaf, någon som vill smaka? ^^
Helena
Ätbara vart dom iaf ;P
Helena
#3 - Vi såg på "World Trade Center", början på "De tio budorden" (men den var sjukt dåligt gjord) och kom halvvägs genom Björnbröder 2 - som jag ska krypa ner i sängen och se fördigt på nu, om jag inte somnar ;P
Hanna