Efter en glad dag..
.. så föll jag bara rätt ner. Underligt hur det kan bli egentligen. Jag tyckte det var så bra idag. Städade och städade, solen sken och jag var glad. Sen så skulle vi äta pannkakor (köptas och mindre fett i som jag var så glad för) och vi kommer på att det var ju mjölk i.. skit också. Jag bara sjönk.. Att nåt så litet kan bli så stort. Blev alldeles mörk. Hamnade till slut i sängen och jag minns inte riktigt vad som hände, bara att det snart var 2 timmar senare. Tror jag somnade lite.
Fast efter lite prat med sambon så mår jag lite bättre iaf.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Nu ska jag inte skoja bort att du blev ledsen men detta var sannerligen som det gamla ordspråket "Upp som en sol ned som en pannkaka" fast på riktigt!
Ylva-Li du får försöka tänka som så att du fick en härlig dag oavsett slutet.. Ibland är hela dagen "skit" men idag har hela du formligen sprudlat av glädje och tillförsikt i dina inlägg, så vem vet imorgon kanske du får en ny toppen dag som inte tar lika abrupt slut, vi får hoppas det!
Jag önskar dig en underbar dag i morgon Ylva-Li!
God natt!/Citronmeliss!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
JO jag hoppas det. :) Känns återigen lite bättre. Var några timmar där när allt kändes mer svart. Mest över den förbannade pannkakan.. *suck* Fast vi tog en promenad sen och gick till en dönershop och köpte oss en varsin döner.
En döner är ungefär som kebab i bröd.
Nu ska vi kika på en vampyrs bekännelse. Är helt kär i Anne Rice just nu, och är långt in i hennes vampyrserie. <3
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||

Jag har läst nästan alla hennes böcker Ylva_li.. Hon har skrivit maaaaassor… :)
som sagt är vissa dagar helt mörka med kanske en pytte glimt, då gäller det verkligen att få syn på den.
Vissa dagar är det mest glimtar, då gäller det att försöka att inte se mörkret..
Men jössös så svårt det, jag lyckas sällan hålla borta mörkret, en hel dag, men man får ta små steg, inte ha för stora krav på sig själv.
kram…