Glada lådan...
Såg för ett tag sedan på vår systersajt Bokstvavsfolk ett bra råd som jag tänkte förmedla hit! Tyvärr hittade jag inte tråden nu när jag skulle leta fram den, men tackar författaren för det fina tipset!
Ta och fyll en liten fin låda med olika saker som du förknippar med positiva händelser…
Tex. Brev, foton, torkade blommor, örter som får dig att minnas både genom utseende och doft.. favoritbok, favorit filmen, en liten god karamell eller älsklingschoklad, barnens först bebis skor, ett block där du skrivit saker som du är glad över, positiva saker ur ditt liv, några roliga skämt…. ja allt som kan tänkas muntra upp just dig vid tillfällen då du är ledsen och behöver lite glädje..
Jag tyckte att detta var en bra idé, jag har inte gjort det själv ännu men jag ska göra det..Vad tror ni kan det kanske vara något för er med?
Kram/Citronmeliss! 
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Låter som en underbar idé… men jag börjar böla av bara tanken… fråga mig inte varför men tårarna bara rinner
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Är nog bara jag som är känslosam just nu… är ensam och kommer att vara det till på söndag…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

fint att ta fram och titta i. Fast jag har mina saker framme så jag har dom nära, bara ett ögonkasst borta :)