Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etiketter: behandlingmediciner
Läst 1459 ggr
Karmatarerskanise
0

Inte känna empati?

Kan antideppressiv medicin göra att man inte känner empati på samma sätt som förr? Att man inte påverkas av främlingar som förr?

Allamej
0

Javisst… en hel del mediciner gör en till vandrande döda mer eller mindre… men det märker man bara just i början… ignorerar man det då så slutar man till slut märka det.. man märker ingenting.. Allt går förbi en utan att göra minsta lilla intryck.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Ylva-Li
0

Min ex sambo kände lite så. Jag tyckte snarare att det var skönt att inte behöva känna så mycket, eftersom utan så kände jag FÖR mycket.. Så jag behövde avtrubbningen så att säga. Han tyckte dock det var jättejobbigt och kände sig omänsklig.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Karmatarerskanise
0

Jag känner att det är bra för mig med. Var överdrivet innan.
Och jag märker saker, men numer oftast på ett possitivt sätt :)

Och visst gör saker intryck, men numer överreagerar jag inte.

svava
0

Det tycker jag låter sönt för dig.

en del meds gör ju att man blir lite mer utjämnad, man blir inte så upprörd över saker, men ibland är det ju då oxå så att man kanske inte blir lika sprallglad över annat, men det kan oxå vara skönt.

hoppas du fortsätter att se dig omkring och notera saker som händer
kram

Karmatarerskanise
0

Ska jag göra :)