Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettdagens-positiva
Läst 1728 ggr
[Kreatia]
0

Dra ett änglakort!

Vet inte om jag får sätta in länken här och göra lite reklam för mina änglakort. Men jag tänkte att det skulle kunna tillföra någon något positivt. Ha en bra dag önskar jag er alla! Här kommer länken:

http://www.anglastugan.se/anglakort.htm

Länkar åt dig /Helena, medarbetare

[Kreatia]
0

Tack för det! Såg att det blev nåt konstigt. Har suttit hela dagen vid datorn idag och tyvärr varit irriterad och svurit en hel del:-) Ibland skulle jag önska att man fick göra som på bilden men vuxen och klok som jag är måste jag ju behärska mig! Skyller mitt tillfälligt dåliga humör på att jag känner mig hungrig också…försöker gå ner i vikt och har faktiskt lyckats pressa bort 3 kilo hitintills. Det sitter hårt åt! Dessutom så är jag sjuk i feber och förkylning plus magåkomma. Nu har jag fått gnälla av mig lite så då känns det genast bättre. Hoppas nu att ni får till er tänkvärda och positiva besked från änglarnaGladDrog själv ett kort här om dagen och fick veta att jag skulle träffa en ny kärlek eller så skulle det ske en nytändning i mitt gamla förhållande. Tvivlar starkt att detta kommer att ske inom de närmaste dagarna på grund av naturliga orsaker. Känner mig inte direkt upplagd för kärleksfulla övningar just nu:-)

attmar
0

Oj, kunde inte stämt bättre! Förvånad

Citronmeliss
0

Hihi.. tessan, undra vilket kort du valde?Skrattande

Det jag tog stämde nog ganska väl det också, speciellt slutet, att jag skulle akta mig för att bränna ljuset i båda ändarna - något som jag tyvärr gör allt för lätt - för jag har mycket att ge till andra, då jag själv mår bra!Flört

Kram/Citronmeliss!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

svava
0

hmmm. säts nya kort ut varje dag… annars lär man sig snart,..
jag har egna ort och de är så många fler, så jag håller mig till dom..

fast jag kunde ju inte låta bli att dra alva

Ylva-Li
0

*host* Verkar som jag drog samma som citronmeliss. ;)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

svava
0

:D