Vem är gigabyte ?
Hej jag har ju inte talat om min bakgrund o varför jag skriver här på erat forum ,jag brände ut mig på ett jobb i svenska kyrkan ,hamnade i konflikt med min tro och församling ,var längst nere i skiten försökte ta mitt liv men räddades av att frugan kom hem lite tidigare än vanlig ,såg alla tomma tablett förpackningar och förstod vad som hade hänt ,men tack vare min fru o mina barn så tog jag sakta men säkert mig ur min självömkan och min ångerst för livet ,visst vissa dagar är det svårt ,men det går det med ,jag ville bara skriva dessa ord så ,nu vad det gjort ,nu har ni träffat mig ,sån är min historia
kent

Hej!
Jätte bra att du har kommit en bit på vägen iaf.
.Det är nog väldigt lätt o bränna ut sig vid alla sorters jobb inte enbart inom vårdsektorn som jag tycker att man läser om annars..
Välkommen hit till oss likasinnade, gigabyte!
Kram/citronmeliss!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Tack för ert välkommnade och svar ! Min livs kris ligger bakom mig nu ,min svåra tid ligger 12 år tillbaka i tiden ,jag ville bara visa att jag förstår era svåriheter när jag skriver något ,jag började må dåligt 1984 med min första panikat ,blev skit rädd fattade inte något, vad är det som händer ,åt sen tabletter från 84 till 95 då hela korthuset välte ,skulle slutat på jobbet tidigare men höll mig kvar för länge, då går det så ,men nu är jag starkare än förut, detta var något som jag måste gå i genom det för står jag nu ,men det var en skit tid,, inget snack om den saken ,men allt har sin tid ,även ångerst o smärta ,så ni kommer att måbra ni med, men det kan ta tid i bland !
kram på er
Välkommen hit, gigabyte, trevligt med en presentation om dig :) Hoppas du ska trivas här, det gör jag iallafall! :)
/Helena, aka paronskrutten, Medarbetare ångestsjukdomar
Helena