lyckpiller
Jag skulle så önska att namnet på seratoninhämmare som *Lyckopiller* försvann. Det är orättvist, för dom är inte några lyckopiller. till att börja med mår man oftast sämre när man börjar med dom och har man inget behov av dom så inte tusan blir folk lyckliga på dom, inte änns vi som behöver dom blir lycklig, lite mindre ledsna visst.
Sluta använda ordet lyckopiller, så kommer dom i bättre dager.
Detta är skrivet till alla och ingen. bara en tanke…
Ja, tyvärr fungerar dom inte som folk tror att "lyckopiller" gör. Man kan inte ta en tablett en dag man mår dåligt och tro att man ska må bra.
Jag är också evigt trött på benämningen "lyckopiller"
-Varsågod och ät dem då om ni vill bli lyckliga och lycka till så att ni inte hinner ta livet av er pga av biverkningarna innan ni blir lyckliga av dem!-
Har jag lust att skrika rätt i ansiktet på dem som uttalar sig så lättvindigt 

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta

Det är en orättvis benämning helt klart. De jämnar ut humöret på ett bättre sätt. Man blir jämnare och mindre förtvivlad.
Min klass diskuterade det här för några dagar sen och då blev ag arg på dem. Jag är inte personen som argumenterar i vanliga fall, men den här gången blev det så. *s* De tyckte att folk som gick på *lyckopiller* var robotar som inte kände någonting. Jag blev så arg på dem. De förstår inte hur mycket tabletterna har hjälpt mig…
En stor eloge till dig som var så modig och stod upp för det som du tror på och som har hjälp dig i att må bättre! Inte alla skulle våga det!
Kram/Citronmeliss!

Tack citronmeliss! :') Det värmer massor!
Varsågod, det var väl förtjänt!
Glad Påsk!

Bra gjort det är just det som behövs…
Det är inte vårat fel att det blivit så fel i folks ögon, för läkare skriver ut dom till höger och vänster. Jag har mina och utan dom går jag som en jojo melan förtvivlan och glädje, inte en dag upp och en ner, nej då timme, minut, stund. mycket jobbigt
tur mina tabletter finns