happythoughts
Livet är bittert och grymt så ofta.
Ibland undrar jag om det igentligen finns någon som mår bra och känner att livet ger dom det som dom önskar.
Jag hoppas verkligen attdu ångrar dig. För imorgon kan du sätta på datorn och prata med oss här. Alla är så gulliga. Jag tänkte, kanske jag blir mer nere och får mer ångest om jag läser inlägg som gör ont, men det är så skönt att se att det finns många många som mår som vi.
och här tas alla på allvar.
Du var lite tidigare än mig i självmordsförsök, jag var tolv. Tyvärr drack jag tabletterna med mjölk så det band ihop sig så det hade inte hunnit så långt.
ja jag skriver tyvärr, men jag fick 3 fina ungar, jag fick 1 snäll man, jag fick en Leguan som blev övergammal som jag älskade så oerhört, jag har en katt som jag älskar.
Visst gumman är det kanske inte mycket, men livet ät inte slut än, jag har börjat att se små ljusa stunder.
Inte ofta, men imellan åt.
Jag är trasig, så trasig, ibland ber jag min man ge mig en happythought :) ibland klarar han det ibland rasar allt.
Jag svälter mig, jag kräks, jag skär mig, men någonstans inne, långt där inne vill jag ändå se om det finns något vackert här i världen.
Du fick erbjudande att skriva till anna du får det även av mig, närsomhelst och jag svarar alltid och inget är dumt eller tonårigt. jag tror nämligen inte så mycket på tonårs problem som utvecklas till deprission, tonårs problem är hormoner och att lära sig att gå på egen hand, det du skriver om är så mycket mer. och om det är tonårsproblem så ser du här då en kvinna 46 år gammal med tonårsproblem, för dom är samma då som nu. fast jag hunnit hänga på mig mycket annan skit också.
men grunden jag, är samma som jag alltid varit.
kram svava
Det kan hända det blev ett sammel surium men jag hoppas du förstår.
Bra text, svava, tycker inte det blev fumligt :)
Helena