Lite gnäll...

Usch, vad det är jobbigt att börja med ny medicin och alla biverkningar
Ett problem för mig är nästan alltid magen, det är inte kul att inte våga gå mer än tre meter från toa av rädsla att inte hinna i tid
Hur är det med er andra någon som har samma problem som jag???
Kram, Citronmeliss!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta

japp,, o inte känns det trevligt om man får främande heller, man kan ju lukta lite surt..
Har du fått ordning på datorn nu? skönt att se dig, saknat dig
svava
Tack Svava! Jo, jag tror eller hoppas att datorn ska fungera bättre ett tag, Jag har fått en "ny" gammal hårddisk tillsvidare (tror jag i alla fall det är, det är ju maken som får greja för själv kan jag inget tekniskt.Tack för erat tips ang datorn!)
I går kväll verkade den ok men i morse började hela datorn tuta som ett J***a billarm… Skyndade mig att stänga av den, det lät ju värre än "Hesa Fredrik" i händelse av krig…
Sedan har jag mest suttit på toa *ler generat*
Fast nu har jag varit ute en stund i solen och det var riktigt fint med snö på marken och varmt i luften!
Jag har dessutom hunnit tillbringa några dagar i Gbg för att bla gå till jurist för att upprätta lite nödvändiga handlingar, det känns skönt att ha det avklarat!
Ser att många av "oss" här inne verkar må dåligt och skakigt för tillfället, undra om det är vårångesten som gör sig påmind eller vad… det känns som om det inte bara är jag själv som känner mig ur fas för tillfället!
En stor vårkram till er allihopa!
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Jag tycker att den här veckan gått snabbt, härligt väder iaf här i stockholm, hoppas ni mår bättre snart!
Jobbigt med magen, Citronmeliss, hoppas det funkar med medicinen snart :)
Helena
Helena