hur ska jag klara helgen..?
Jag mår så jävla dåligt nu så jag vet snart inte vad jag ska ta mig till…
Förra helgen bestämde jag och exet att vi skulle försöka vara ifrån varandra 2 veckor, för att sedan börja på smått att dejta igen, och se om det finns nåt kvar.. för jag vill verkligen att det ska bli vi igen.
Vi har ändå pratat varje dag i veckan och han har varit jätte snäll och ställt upp.. när han har varit till stan har han varit på affärn åt mig o kommit förbi med de osv… för jag tar mig inte ens till postlådan själv ..
Igår fick han besök av en äldre kompis som han kännt i många år.. den här killen har ett fruktansvärt inflytande på mitt ex.. han ser upp till honom jätte mycket, vågar inte säga emot honom övht osv..han blir en helt annan människa i hans närhet, så har det alltid varit, men jag har kunnat ta det. tills nu.
Sen han kom igår har mitt ex varit en helt annan människa mot mig.
Igår svarade han inte på sms eller samtal.. idag hade vi bestämt att vi skulle gå på stan tillsammans och köpa en present åt min syster som fyller år.. för jag klara inte av att göra de själv.
Men imorse svarade han inte när jag ringer och inte på något sms heller. jag blir ju självklart orolig och undrar vad det är frågan om, och när jag tillslut får tag på honom ignorerar han alla mina frågor om det här utan vill bara att vi ska bestämma en tid vi ska ses på stan.
han kommer till stan och säger att han har 40 min på sig innan han måste hem till den här killen igen för dom har massor att göra.
Jag säger att jag orkar inte stressa, vi hade ju bestämt att vi skulle fika osv.. han börjar SKRIKA åt mig mitt på stan o jag blir helt knäckt o börjar gråta.. tror ni han bryr sig?? inte ett jävla skit, han bara fortsätter att vi måste skynda oss, "ska vi gå på stan eller ska vi skita i de?" vi börjar gå runt i stan men allt bara snurrar, tårarna rinner och det känns som att benen ska vika sig..
Det slutar med att jag går o tar ut pengar o tar en buss hem.
Jag får ett sms "förlåt att jag höjde rösten".
Sen har jag inte hört nå mer från honom…
Jag vet inte vad jag ska göra… jag inser ju att de här är slutet för oss.
Det finns inget att hålla kvar vid.
Jag fattar bara inte hur han kan tvärvända såhär på en dag, från att ha varit så snäll o ställt upp till att bli ett riktigt svin. HUR kan han bli så påverkad av en annan människa!??!?! och speciellt att behandla mig såhär när han vet hur dåligt jag redan mår…. jag fattar inte…..
jag mådde redan dåligt och har haft ångest hela veckan över den här helgen.. han ska till sin hemstad imorgon och gå ut där och blir förmodligen kvar tills på måndag.
jag visste inte hur jag skulle klara de innan de som hände idag o igår. och nu är de inte direkt bättre……………..
ååååååååååååååååååååh den här jävla smärtan i magen är olidlig :(
och tårarna som de inte verkar finnas nåt slut på…..
tack för att jag fick skriva av mig.
oj vad långt de blev , ber om ursäkt
Be inte om ursäkt för hur du mår.. det är din rätt att känna alla känslor under himlavalvet.
Han uppför sig väldigt illa och vad han gör och inte gör kan man inte påverka. Vad du kan påverka är hur mycket inflytande över ditt liv du tillåter honom få.
Vad du ska göra med ert förhållande kan jag inte hjälpa dig med… jag avsade mig karlar i huvudtaget för att jag itne pallade med effekten dom hade på mitt psyke… Dom fick mig att må skit även när dom försökte vara snälla…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Det kanske är de jag borde göra också.. det verkar vara enda chansen att få må bra tyvärr :(
jag tänker nu att de som hänt nu är det absolut sista som händer mellan oss.. att vi inte ska prata mer.. att det får vara nog nu.
Och jag önskar verkligen att jag klarar att hålla de….. tyvärr är jag rädd för att jag snart kommer ringa honom o vara ledsen , och kommer få ännu än avvisning, vilket bara kommer få mig att må ännu sämre :( jävla soppa… jävla karlar!!!
Jag sa att först ska jag kunna må bra i mig själv… klarar jag inte av det så kommer jag inte att vara lycklig med någon annan heller….
Det spelar ingen roll… tar man en kille som plåster på sina egna så så kommer han, precis som alla plåster, att släppa… och ofta gör det ondare än det ursprungliga såret….
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

hoppas du klarat helgen någorlunda iaf..
kramizzz
S*Winsnes Wilda
gud jag orkar inte mer.. :(
Vad har hänt?

Är du här ute tessan…???
Jag mår bara sämre och sämre för varje dag som går.. vet inte varför…
det ända jag kan tänka på är vilket som skulle vara de enklaste sättet att bara få slippa allt de här.
O jag kan inte förlåta mig själv för att det fick så långt att jag förlorade honom.. kan inte vara utan honom…
Du kan och du kommer att klara dig utan honom… du är den enda som kan göra ditt liv värt något, om du behöver någon annan för att må bra så är det något som inte är rätt.
Men vem är jag att tala om för någon hur dom ska göra när dom ska må bra?… jag har drabbats av årets depp tidigare än någonsin… annars brukar jag inte krascha förrän maj men nu… det har ju knappt hunnit bli mars..