Hjäääääälp!
Jag skulle be om några råd lr lite hjälp mår såå jävla dåligt,
har alltid gjort de sen jag var tolv år vet inte hur de börja riktigt, men nu går dee åt långt, Jag drömmer madrömmar på nätterna såå jag inte kan sova sitter uppe bara för de men ändå seer jag allt framför meej typ jag blir våldtagen börjar brinna hemma, möter djävulen å ser äckliga ansikten å så å inte någ med de så skär meej för att klara av en dag av alla tankar.. å som sakt klarar inte va deta mer, jag har haft tankarna att ta livet men dee sjänar intget har för många här som älskar meej men värkar som de ända ee utvägen från dessa jävla drömar mår skit för detta å vågra ju inte säga nåt tilll nån häller folk skulle väl tro att jag ee 14 igen men jag fyller 18 snart detta ee ee hjävla problem…
hoppas ni svarar tack
tycker du ska gå till en läkare o berätta hur du mår,helst psykakuten.kan du inte prata med dina föräldrar eller nån annan vuxen du litar på?
S*Winsnes Wilda

ungdomsmottagningen, någon hjälptelefon, typ bris, psykakuten, ring bup akut, mfl.

Gumman gumman, du ska genast åka till akuten på lasarettets psyk avdelning, det kan vara början på en psykos du lider av och kan du mota den innan den blommar ut så är det bättre. Du har en riktig vånda förstår jag. Jag önska jag kunde hjälpa dig mer, men det är det enda du kan göra i det här läget.
Lyssna nu på en trött gammal psyk kärring ta tandborsten i fickan och åk till psyk akut. nu
massor av kärleksljus till dig
Svava
tack för svaren..
jag vet inte äns vart psyk akuten ligger här….
men då skulle jag dee
kram

jag vet inte varthän du bor, men du kan ju ringa närmaste stora sjukhus där du bor och fråga dom vart du skall åka till psykakuten, i ditt närområde. Närmaste stora sjukhus, borde det nog vara. Prova också med sjukrådgivningen inom din kommun. Lycka till och gör som svava säger, ta din tandborste och åk bara. VI skall heja på dig.

Angellovely , hoppas du mår bättre .. vi får ses någon dag.. å prata lite å så :) vet hur d känns å må dåligt, va längesen vi sågs nu, kram gumman <3