Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettot
Läst 743 ggr
attmar
0

Idag mår jag bra!!

Helt underbart! Jag har till och med orkat pallra mig på stan och tagit en fika ! Och innan stod jag framför spegeln och sminkade mig!
Det var länge sen jag orkade bry mig om mitt utseende. Hade shoppat lite på tradera och när jag hämtade posten låg där 3 små paket :)
Roligt med små överaskningar. Behövde verkligen unna mig själv något!
Fast jag vet ju att det krävs inte mycket för att rasera allt det här.Och jag vet att imorrn när jag vaknar kanske jag är på 0 igen.
Men då fick jag iallafall EN dag! En dag att känna på hur det är / var att må någolunda bra!
Man är ju så himla rädd att ta sig ur det här, för man känner inte till någon annat… Men iallafall så här bra skulle jag kunna tänka mig att må varje dag ! :D och när jag väl är där, kanske jag vågar mig en bit till. haha nu blev de yrt…
Dock har jag skit ont i hela kroppen istället :( Ryggen värker, huvudet värker. Men men, man kan väl inte förvänta sig att allt ska vara på topp! ;)

Kram och trevlig helg allehopa!!!

Sara
0

Jag blir glad när jag läser ditt inlägg!

Så underbara de är de här dagarna man får ibland.

Sara

thommyj
0

Jag är glad för din skull…Hoppas att det håller i sig

Skäm bort dig riktigt nu………………

siberlina
0

jag hoppas du  får  må bra länge

lightseeker
0

åååh, vet så väl hur det är, man får ta vara på allt positivt mens det känns bra!!!

attmar
0

Ja , tänk om de inte vore för de där dagarna. Då skulle man nog inte orka länge till..
Tyvärr visade det sig att mitt onda i kroppen var en influensa, så nu har jag feber och ännu mera ont i hela kroppen..
men sånt är livet.

svava
0

Idag glimmade det till hos mig. jag tittade på tradera och hittade en silverklack ring till mig älskade. hoppas bara jag hinner få den innan den 14

Citronmeliss
0

Hej, Tessan!Glad

Jag har varit borta i helgen, så ser jag nu detta härliga inlägg från dig, visst är det underbart att få en dag av glädje när man som mest behöver det, blir så glad för din skullSkrattande

Jag hade själv en toppendag i går ihop med hela min familj och för första gången på minst 100 år känns det som i alla fall… så red jag tillsammans med min ena dotter, åh, vilken härlig känsla det var!Generad

Sådana här dagar vill jag också gärna få fler avFlört

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

attmar
0

Tack snälla ni =)
Underbart att ni också får uppleva sådana dagar!!!

Vad kul att du hittade ett fynd på tradera också svava!
Tycker det finns mycket roligt där, saker som inte alla andra har :)

kerstinjo
0

Härligt att höra och jag kan lova dig att det kommer flera!Glad

Kerstin