Jag är så trött
Nu är jag så gnällig.
jag vill så innerligt umgås lite, för jag känner mig så hemskt hemskt ensam, men jag orkar inte.
Min gubbe sitter jämte mig, men jag får inte något tillsammans känsla. och han är så snäll.
jag tycker det känns riktigt orättvist att jag inte kan umgås med folk.
min dator hänger på en skör tråd, så då kanske jag blir utan den kommunikationen. Då har jag ingen att prata med.
Jag klarar inte telefon.
sen har jag så himla ont i min rygg och benen, så man håller på att få dåndimpen.
tänk om allt fickta slut.
igår läste jag om själa vandring, det har man ju iof. gjort förr, men jag blev så hemskt trött och ledsen, för jag vill verkligen att det ska bli svart och att man ska försvinna när man dör, inte fortsätta, bara försvinna.
Tänk om jag måste gå igenom detta igen… näää usch jag orkar inte. jag går och lägger mig
kram till allihop
Åh, Svava vad det är svårt när de känslorna väller över en och man inte får stopp i huvudet…
Att åka en känslomässig berg och dalbana tar så oerhört på krafterna speciellt om det mest är dalgångarna som ger sig till känna, jag vet vännen!
När man sedan behöver ha ont och ångest över "värdsliga ting" som ens dators vara eller inte vara då blir det bara för mycket.. (vi är ju tyvärr inte pojken med guldbyxorna och att vara sjuk har väl aldrig gjort någon rik precis…)
Min dator hänger också på en skör tråd, min man har lyckats fixa till den hjälpligt men för hur länge????
Du angående själavandring… Jag läste om en tjej som undrade varför i herrans namn just hon hade haft oturen att bli reinkarnerad till ett flugpapper, efter som precis all skit fastnade på just henne?
Kände hur skrattet fastnade i halsen på mig för jag förstod hur hon kände sig och jag vill inte heller återuppstå som ett flugpapper
Till slut några lånade tänkvärda rader om ensamhet!
Ensamheter
"Jag trodde min ensamhet
var störst av alla
tills jag insåg
på min vandring
i våningen
att grannen under mig
endast hade gråsparvar
till sällskap
de flög
innan hon kastat
sina sista brödsmulor"