Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettot
Läst 1206 ggr
attmar
0

Varför är jag så arg?

Ända sen jag va hos den där skitläkaren förra veckan har jag kännt mig så arg och irriterad.. På allting!

Skäller på sambon, så fort han öppnar munnen åt mig, fast att jag vet att han gör allt för mig just nu. Han är en ängel som står ut med mig, och jag vill verkligen inte utsätta honom för de här..Nog med att han står ut med att jag är deprimerad och gråter jämt, men nu är jag arg och skäller också…Ledsen

Har ni nåt tips på hur jag blir av med den här ilskan… Generad

paronskrutten
0

har du förklarar för sambon varför du skäller på honom?

Helena

svava
0

om du skäller så har du i alla fall ilska.. utnyttja den till att anmäla läkaren.
Annars är ilska ganska vanligt när man blir behandlad som en mindre vetande varelse.
hörrö gumman sätt fart på skrivandet så han får sig en riktig prick. den där j*#la pricken…

puss på dig

siberlina
0

gå en  promenad  när  du  känner  dig arg

attmar
0

#1 Jo visst förstår sambon att de egentligen inte är honom jag är arg på.. Men det blir ju ändå jobbigt för honom. Och för mig…

#2 Ja kanske jag borde göra det… ska nog sätta mig ner i morgon och skriva. Kanske känns bättre när jag får ut mig de.

#3 En promenad hade säkert gjort styr nytta.. men tyvärr har jag knappt orken att ta mig ur sängen, så jag vetinte hur de ska gå till som… Generad

KyssPusss o tack för att ni finns o lyssnar på mina problem!!

Citronmeliss
0

Tessan, lskan du känner är en naturlig reaktion på att du blev dåligt behandlad utan att kunna stå på dig för din rätt. Ingen vill bli "trampad på" av en "skitstövel" som han  

Att det dessutom var av den som du faktiskt hoppats och förväntat dig hjälp ifrån gör ju det hela ännu värre!

Det är tycker jag, sunt att reagera med ilska inför det som har hänt, synd bara att det går ut över din sambo som gör så gott han kan för att stötta dig…

Men det är ju så det ofta är att vi i ren förtvivlan tar ut våra tillkortakommanden på dem som finns tillhands i tyvärr!Generad

Det bästa sättet att bli av med ilskan tror jag är att göra något åt, alltså få upprättelse för dina sårade känslor gentemot läkaren….

tex genom att tala med patientombudsmannen för att höra hur du bör gå till väga med det som har hänt! ( det är i alla fall ett tips!)

Kram och lycka till!Glad

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Sue_Ellen
0

#2 Vad har läkaren gjort för att prickas?

Aslan_
0

Va arg tills du inte är det längre ? Det måste ju ut…