Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettot
Läst 1204 ggr
svava
0

Dagens ros

Går till Tessans Sambo.
han verkar vara förstående och snäll

svava
0

Jag har suttit här en stund nu och läst folks inlägg. många skulle få rosen för dagen,
men jag måste få ge den till citronmeliss idag

hon kan verkligen se på en dyster situation och hjälpa med sina ord. inte bara en gång utan ofta 

Svava

paronskrutten
0

Jag håller med dig, Svava, Citronmeliss är underbar :)

Helena

svava
0

så är det ingen som har en ros att dela ut idag?

Kanske jag ska hitta en riskruska som vi kan dela ut ochså.

attmar
0

Nämen! Jag hadde missat denna :) Vad glad han kommer bli när jag visar honom denna!

Jag skulle vilja ge dagens ros till Er medlemmar!!
För att ni finns här och kommer med råd o tips och för att ni helt enkelt orkar lyssna på en annans gnäll, fastän ni har det så tufft själva!

Många Kramar!!

Bilden “http://<a href=www.ani3.dk/blomster04/ny/11.gif” kan inte visas, då den innehåller fel." />

_troll_
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

JAg skulle vilja ge dagens ros till Lightseeker, för hon lyssnar när det behövs, och ger väldigt bra råd :)

lightseeker
0

VAD, vem mig?, Men tackar, nu vände du på hela min dag. Jag var just nu så trött på elaka människor runt omkring mig, så får JAG en ROS, nu skulle jag kunna gråta av glädje, är detta sannt?

Tack! snälla troll, för att du är så söt och rar, brukar inte vara så duktig på kramar, men fanns du här nu, så skulle jag fråga om du ville ha en, för nu finns det helt plötsligt mycket av den varan i mina armar.