Problem att lägga in mina inlägg...
Nu har jag vid flera tillfällen skrivit inlägg som svar i trådar och de har försvunnit
Efter att jag klickat på skicka så är de bara borta.
Vet inte om det är något med min internetuppkoppling som krånglar eller vad, har någon av er andra haft problem sista veckan? Kan också tillägga att det inte sker hela tiden utan bara ibland, men idag försökte jag att svara i en tråd 3ggr med samma KASSA resultat. Bler så ledsen när det blir så
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Oj, denna gången lyckades jag visst
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta
Jag vet faktiskt inte vad det kan vara, säg till om problemet kvarstår. kan du skicka PM och GB-inlägg?
Helena

det händer lite titt som tätt.
Då ska jag passa på att berätta att det ringde på dörren förrut och så stod det en försälgnings nisse (ingen får ta åt sig) och frågade vad vi hade för bredband och telefoni. vet ni helt otroligt så när jag hade bytt från telia till tele2 så tjänar jag 429 kronor i månaden vad sägs om ett sånt uppsvig haa. Jag blev skitglad. Då hade dom avtal med bolaget vi bor i, så det blev 199 för telefon och 8meg och 89 för kanaler på tv som är intressanta för oss.. skit bra, nu betalar jag 298 för bredband 129 för tv och ca 300/ månaden för telefon ![]()