Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettot
Läst 1615 ggr
Zandra---83
0

Teckningskurs

Jag har skrivit i andra forum om samma sak, men utan någon större lycke (antagligen för att ingen vet något, men nu hoppas jag ändå att någon på här kan hjälpa mej då jag skulle behöva hjälp). Jag har länge funderat på en teckningskurs (brevkurs) så jag har något att göra när jag sitter hemma (och framför allt nu när jag snart ska operera mej och kommer att få lite problem att vara ute, utan något att göra under denna tiden kommer jag minst sagt klättra på väggarna). Men tänkte höra med er nu om ni har något erfarenhet av denna kurs (hemsidan, men hittade kursen i Easy Shopping, reklamhäfte) www.tecknaochmala.a.se src="http://pyssel.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Så berätta både bra och dåliga erfarenheter om dom!

svava
0

Jag tecknar mycket. och tyckte nog att den verka rätt bra, jag tyckte inte om  i vilken ordning dom lagt upp breven, men annars helt ok. Åke Sköld äe een mycket bra kurs. och jag tror att hermods fortfarande har sin verksamhet igång. dom rekomenderar jag o det varmaste.

men leta lite mer på nätet det har ju kommit mycket nytt. svava

Zandra---83
0

Kan du utveckla med vad du menar ordningen på breven? Det hänger jag ej med på vad du menar, men vill gärna veta. Vad är det för något Åke Sköld har? Har du någon hemsida och så till han? Jag vill gärna veta mer om olika brevkurser då jag verkligen behöver något sen, kanske redan om en månad (men visst jag vet att jag inte bara ska ta en för jag behöver något. Då slutar det ju bara med problem). Kan du även hjälpa mej vad jag ska söka på för ord och så?

Jätte tacksam för svaret jag fått!

svava
0

ja när jag tittade igenom så kom tex fixering och omhändetagande i de sista breven, sen var teknisk rit kunskap tidig, poträtt var bland dom sena osv, jag tycker det är viktigt att man lär sig som det oxå var i början rummet och hur det ggår att vrida runt, men sedan är upp byggnaden av tingen viktiga. saker och folk,djur mm..
bara så jag menade.. annars ok kurs..
kram