Jaha..
Så fick jag diagnosen Ångest idag av läkaren i Norrtälje, han gav mig Sobril, kommer vara lite hård mot mig för ej fastna i nå beroende. Vad för sorts ångest vet jag ej men det är just nu oviktigt för mig veta.
Lever även under psykisk stress så är psykiskt stressad.
Jag har oerhört lite energi just nu.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Hoppas att du lyckas hålla dig så stark som du låter.
Försök att släppa sånt som är oviktigt i vardagen, sätt dig själv i första hand.

Vila dig en tid, men ta en promenad på dagen
kram
#2 Vila.. Om jag finge det till 100%, sådant får jag ta då jag är ensam hemma 05.00 - 19.00. Tänka på mig själv, ja, då är jag enligt en en egoist och då kör den på som bara den med sitt race.. Jag är en lat djävel *har fibro o han anser alla med det är lata*, jag får höra jag psykar han etc, han får ej sova, ej duscha, ej äta han får ingenting..
Jag tar saker i min takt, allt behöver inte göras på en kaffe rast. Man måste ej göra rent burar alla på en enda dag man ta några burar varje dag, dela upp..
Men hade jag råd hade jag tagit en weekend på nå hotell. Allra helst en vecka.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Det låter som du behöver ta tag i ditt liv!
Jag är också en lat jävel, ska du veta ;-) Man får inte göra misstaget att man hela tiden måste bevisa att man inte är lat utan att det är precis tvärtom och så bränner man ut sig istället. Och där är ingen som tackar en för det - folk bara glor och säger något dumt som "jaså, ja du får väl vara rädd om dig".