jag funderar på sömn
Så konstigt det är.
Jag sover och sover, så jag blir utmattad. Dom säger, du får inte göra det, allt blir värre, ta en promenad istället.
Men när man sitter i soffan och tänker JAA nu ska jag gå ut och ångesten lägger sig över en tungt och kladdigt. Allt börjar snurra och man lägger huvudet mot sitsen och somnar, vad finns det då för hjälp att få.
man ber någon som man vet promenerar varje dag om hjälp, "kan du inte komma och hämta mig, så jag inte kan smita" tillräkligt många gånger som man inte öppnar dörren eller öppnar och säger att man inte orkar, så slutar dom ju..så klart.. Det sägs att "Du har känslan men inte rätta viljan" men jag vill jag vill, men orkar inte.
nu ska jag sova en stund 
Själv känner jag mig som ett sömndjur för tillfället vill bara sova mer och mer varje dag! Som tur är har jag hund och det ger mig en anledning att gå ut och gå annars hade jag nog aldrig gjort det i allafall inte den kalla och mörka årstiden…
Nu bor jag dessutom lantligt så jag kan smyga mig iväg till skogen utan att riskera att behöva träffa människor som vill vara sociala för det vill ofta inte jag…
Jag vill gå med min hund och kanske sitta en stund på en stubbe och filosofera 
//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras
utan måste kännas med ditt hjärta