Ångestsjukdomar iFokus

Ångestsjukdomar

Etikettakut-stöd
Läst 3496 ggr
David
0

..............

Överläkarna på vår psykakut är de bästa som finns, men de jobbar ju i regel bara dagtid, och fungerar då som bakjour till de AT-läkare som är jourläkare. Nu på nätterna och lika under helger är det lite ihopkok som bakjourläkare, och jourläkaren har hela akutpsyk + alla vårdavdelningar. Ringde nyss och försökte få hit det akuta teamet, som också finns, men fick rådet att lägga mig ner och lyssna på radio istället. Tjenare, det hjälper ju mycket när man sitter mer fler flaskor Theralen och funderar på att avsluta allt…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Karmatarerskanise
0

Jag svarar alldeles för sent, jag vet, men jag hoppas du inte har avslutat allt!

Det finns så mycket mer att uppleva än all denna sorg, ilska och hopplöshet!!!! Jag lovar!
Du kommer uppleva det som är bra här i livet en dag, bara du inte ger upp. Ge för allt i världen inte upp!!
Jag med flera här inne finns för dig!

Jag vet att det är lätt att ge upp då vården sviker! Jag vet!
Och fy tusan för dessa jourläkare som inte tog sig an dig!
Se till att ta upp detta med en av de överläkare som du skriver är de bästa! För detta ska uppmärksammas!

Om du mår jätte dåligt nu eller igen, så får du mer än gärna adda mig på msn. Jag skickar ett pm till dig. Jag är ingen expert alls, men ibland tror jag det hjälper att bara få stöd av någon, vän eller främling!!!

marieborg
0

Men gud…hur kan de ge dig rådet att lägga dig ned och lyssna på radio!! Vad arg jag blir!! Hoppas att du tog dig igenom natten trots detta. Tänker så på dig! Är dålig på att komma på ngt klokt att skriva…håller helt med det Hera skriver.

Du får gärna skriva till mig oxå, har dock inte msn så pma mig i så fall.

styrkekramar Marie

JanLindgren
0

Hej!

Det är skamligt så som landstingen behandlar psykiskt sjuka. Hela psykvården har nedrustats under lång tid. Alla som orkar måste försöka påverka våra politiker så att de förstår hur viktig psykvården är. Det är speciellt viktigt att våra barn och ungdomar får den hjälp de behöver.

MVH

Jan Lindgren

paronskrutten
0

Hej, vännen, kämpa på! Kan inte annat än att hålla med svaren här uppe, ge inte upp.

/Helena, medarbetare

Helena

marieborg
0

DavidE! Hur är det nu? Blir lite orolig för dig!

Läste att du hade två katter Matilda och Wilma, såg det fina kortet på en av dem..supersöt…Läste din presentation och vem skulle de ha att bestämma över om inte du finns där? Jag har oxå mått riktigt dåligt vissa stunder men så har jag bla tänkt på mina underbara katter och inte vill jag lämna dem..

kram Marie

HannaM
0

haha dom brukar säga sånt.. eller haha.. inte ett dugg haha… när jag ringt och sagt att nu räcker det… jag orkar inte, vill dö och ja.. då får man svaret, drick lite te och gå och lägg dig… eh?

svava
0

samma här.. Jag fick to.x en inspelning att jag skulle höra av mig om ett par dagar om jag inte mådde bättre…

Pest..

David jag blir oxå så himla nervös att det ska bli för mycket och att du ska göra dig illa. om du inte vill skriva på msn jag lägger in den i inkorg. så måste du hålla oss ajour här, så vi vet vad som händer.
Du betyder så mycket.

KarolinaM
0

David…..hur är det med dig? Ingen ska behöva må dåligt och framförallt inte under Julen. Nej, då får ni alla komma hit så tar vi hand om varandra.

Ni är guld värda!

Kram!