Annons:
Etikettövrigt
Läst 831 ggr
[Tuulikki]
10/13/18, 7:17 PM

Vad gör du för dig själv?

Det finns många småsaker en kan göra för sig själv för att sätta en liten guldkant på dagen, som kanske kan göra en riktig skitdag lite bättre åtminstone🙂

Jag har några olika saker jag gör bara för mig själv. T.ex lägger en ansiktsmask, tar en lång promenad med hundarna, kör ett hårt pass på gymmet, äter glass till middag eller ser på några avsnitt av VÄNNER.

Vad gör du för dig själv?

Annons:
tlover
10/13/18, 7:20 PM
#1

Dricker något te jag verkligen vill dricka

l'm back

[Tuulikki]
10/13/18, 7:22 PM
#2

#1 Åh. Jag är ingen riktig te-drickare men har faktiskt märkt att jag blir lugnare i kroppen av te. Eller ja, jag dricker telatte🙂

tlover
10/13/18, 7:24 PM
#3

#2 te innehåller faktiskt ett lugnande ämne. Det är därför man inte blir lika hyper på te som på kaffe även om båda innehåller koffein

l'm back

[Tuulikki]
10/13/18, 7:26 PM
#4

#3 Kan det dessutom hjälpa att det är varmt?🙂

tlover
10/13/18, 7:28 PM
#5

#4 Ja det kan det 🙂

l'm back

Calcifer
10/15/18, 12:57 PM
#6

Jag brukar spela datorspel. Helst något som inte är i så högt tempo, så man kan sitta och slöspela i en massa timmar utan att man måste koncentrera sig så värst. Plus att jag brukar läsa, eller lyssna på podcasts och måla i målarbok.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
[Tuulikki]
10/15/18, 5:09 PM
#7

#6 ja datorspel kör jag med på i perioder. Minecraft eller Sims. Som du säger, lugna spel att slöa framför 😊 Kul att du nämner målarböcker, jag plockade precis fram alla mina och satt hela förmiddagen och målade.

Upp till toppen
Annons: